anniewal Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Jeg har den siste uken hatt vondt på høyre side av pannen. Det føles ømt, som om jeg har slått meg, men det har jeg ikke. Spesielt i pannebenet rett over øyet og bort til tinningen. Jeg har den siste tiden hatt middels plagsom spenningshodepine, men uten behov for paracet. Men jeg har aldri før opplevd å bli øm i huden på denne måten. Er det noen som har opplevd dette i forbindelse med hodepine? Evt. andre ting? Har prøvd å Google uten å bli klokere, og det er ikke så plagsomt at jeg synes det er noe å plage legen med. Men jeg vil gjerne forstå hva det er.
AnonymBruker Skrevet 16. juli #2 Skrevet 16. juli anniewal skrev (På 26.4.2020 den 16.33): Jeg har den siste uken hatt vondt på høyre side av pannen. Det føles ømt, som om jeg har slått meg, men det har jeg ikke. Spesielt i pannebenet rett over øyet og bort til tinningen. Jeg har den siste tiden hatt middels plagsom spenningshodepine, men uten behov for paracet. Men jeg har aldri før opplevd å bli øm i huden på denne måten. Er det noen som har opplevd dette i forbindelse med hodepine? Evt. andre ting? Har prøvd å Google uten å bli klokere, og det er ikke så plagsomt at jeg synes det er noe å plage legen med. Men jeg vil gjerne forstå hva det er. Hei, ser dette er en gammel tråd, har lutt lignende symptomer, fant du ut av dette? Anonymkode: 1a2a0...c53
AnonymBruker Skrevet 16. juli #3 Skrevet 16. juli Sånn sleit jeg lenge med før jeg fant ut at det var migrene. Hør med legen om du kan få prøve migrenemedisin. Om den virker, har du svaret. Anonymkode: ff293...df1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå