Tiit Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Har så lyst å gjøre noe med håret nå som d forhåpentligvis blir litt varmere. Syns det er litt tungt og langt (litt nedenfor skuldrene, litt/ganske mye krøller), men har ikke lyst å klippe det så veldig kort. Hva er egentlig in på hårfronten nå i sommer? Har ikke fått tid til noe dypdykk i KK eller Henne på ei stund... Oppklippet hår har d hatt sin glansperiode? Problemet mitt er at jeg har langt hår når de fleste har kort, og kort når de fleste har langt.. :oops: Jeg er i utakt! Så, just my luck om det nå skal være kort for alle pengene....!!! Noen frisører iblant oss?
sirka Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 Langt, vilt med krøller/fall er veldig in. Det skal være naturlig, litt sånn bohemsk/hippie-aktig.
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 Hos frisøren sier de i hvert fall at langt mørkt hår med krøller er "in" i år. :-)
Tiit Skrevet 22. juni 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. juni 2005 Er det mulig :o Da har jeg jo for en gangs skyld skikkelig flaks med håret. Kanskje jeg bare skal stusse litt på det da, kanskje gradere litt mer, å skjerpe bohem-stilen litt mer da!
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 Er det mulig :o Da har jeg jo for en gangs skyld skikkelig flaks med håret. Kanskje jeg bare skal stusse litt på det da' date=' kanskje gradere litt mer, å skjerpe bohem-stilen litt mer da! [/quote'] Jeg og hohoo trist det ser ut som et heroinvrak men er det mote så høhø neida må få satt inn dreadsa igjen, det ser helt jævli ut, ditt er sikkert 1000 ganger bedre!
Gjest synseren Skrevet 22. juni 2005 #7 Skrevet 22. juni 2005 Må huske på at det ikke er alle som passer frisyrer som er inn i tiden. Viktig å finne sin egen stil.
Tiit Skrevet 23. juni 2005 Forfatter #8 Skrevet 23. juni 2005 Ja, du er da fin på håret, du! Tusen takk! Det var hyggelig sagt av deg, Fighter :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå