Gå til innhold

Kåt av lukt fra medpassasjer

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg satt på toget og personen ved siden av meg hadde en krydra duft som faktisk gjorde meg kåt, har aldri opplevd noe lignende, noen andre som har samme erfaring og minte den dere om noe

Anonymkode: d54e8...96d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lukt kan sette i gang hjernen, det er helt klart. 

Det er en parfyme som gjør meg helt yr i kroppen. Min første ff og hemmelig forelskelse brukte den parfymen. Jeg smiler bare noen går forbi meg med duften og er veldig glad for at den enda er i produksjon. Lukten sender meg 20 år tilbake i tid :P 

Anonymkode: a74bb...be1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg satt på toget og personen ved siden av meg hadde en krydra duft som faktisk gjorde meg kåt, har aldri opplevd noe lignende, noen andre som har samme erfaring og minte den dere om noe

Samme kjønn eller motsatt? 

Anonymkode: b23b9...63c

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme kjønn eller motsatt? 

Anonymkode: b23b9...63c

Motsatt

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lukt kan sette i gang hjernen, det er helt klart. 

Det er en parfyme som gjør meg helt yr i kroppen. Min første ff og hemmelig forelskelse brukte den parfymen. Jeg smiler bare noen går forbi meg med duften og er veldig glad for at den enda er i produksjon. Lukten sender meg 20 år tilbake i tid :P 

Anonymkode: a74bb...be1

Ja helt utrolig, hun satt ved siden av meg og skulle av et par stasjoner før meg  jeg så at hun gjorde seg klar til å gå av så jeg spurte "skal du av her" når hun bekrefta det var alt jeg klarte å si : så synd.

det var ikke parfyme men ren kroppslukt.

Lurer fortsatt på hva hun tenkte om meg.

Skrevet (endret)

Det finnes faktisk et luktestoff som kvinner kan få orgasme av, duften kommer fra en soppart på Hawaii🙄 Forøvrig er det normalt å bli kåt av lukt, jeg kan bli det av skogluft, nyvasket hår, hvitløksånde eller spesiell svettelukt. At du sitter på toget eller buss kan også utvikle kåthet fra monotone lyder fra motorer og gearing eller rykninger i setet, men også at man fantasere seksuelt med en medpassasjerer...

Endret av Bamseklemmer
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Bamseklemmer skrev:

Det finnes faktisk et luktestoff som kvinner kan få orgasme av, duften kommer fra en soppart på Hawaii🙄 Forøvrig er det normalt å bli kåt av lukt, jeg kan bli det av skogluft, nyvasket hår, hvitløksånde eller spesiell svettelukt. At du sitter på toget eller buss kan også utvikle kåthet fra monotone lyder fra motorer og gearing eller rykninger i setet, men også at man fantasere seksuelt med en medpassasjerer...

Litt artig du sier det for jeg kan å reagere sånn om noen har spist hvitløk . Min eks brukte ikke parfyme , luktet bare kropp og ørlite svakt svette . Og dem lukten av han altså jeg ble helt beruset . Traff han igjen nesten 20 år etterpå, vi ga hverandre en klem og vi ble begge bare stående og kjenne lukten av hverandre? Han sa bare denne lukten , den har jeg aldri glemt ....så vi tenner så på hverandres kroppslukt😂

Anonymkode: 2f92a...7bb

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har en spesiell parfyme jeg alltid blir litt småvill av.. kjøpt den til mannen men husker jeg har sittet tett på andre på fester bare for å lukte på den 😆 Var så glad da jeg fant den slik at mannen kunne få 😉

Anonymkode: 18278...49a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Litt artig du sier det for jeg kan å reagere sånn om noen har spist hvitløk . Min eks brukte ikke parfyme , luktet bare kropp og ørlite svakt svette . Og dem lukten av han altså jeg ble helt beruset . Traff han igjen nesten 20 år etterpå, vi ga hverandre en klem og vi ble begge bare stående og kjenne lukten av hverandre? Han sa bare denne lukten , den har jeg aldri glemt ....så vi tenner så på hverandres kroppslukt😂

leste et sted at om dere tenner på hverandres kroppslukt er det fordi dere har noe motsatt type immunforsvar (vet ikke hva jeg skal kalle det) og at dere da lager sterkere/mer robuste barn

Anonymkode: 088ae...58b

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

leste et sted at om dere tenner på hverandres kroppslukt er det fordi dere har noe motsatt type immunforsvar (vet ikke hva jeg skal kalle det) og at dere da lager sterkere/mer robuste barn

Anonymkode: 088ae...58b

Nå vet ikke jeg om hun tente på meg, men at jeg tente på henne - JA

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja det har nok med personlig duft å gjøre, det er nok flere som tenner på det

• Liker 1
Skrevet

Det er ei som frekventerer Oslo S som har samme parfyme ei jeg datet for 14 år siden brukte. Alltid interessant når den henger igjen og jeg blir tatt rett tilbake dit. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Det er ei som frekventerer Oslo S som har samme parfyme ei jeg datet for 14 år siden brukte. Alltid interessant når den henger igjen og jeg blir tatt rett tilbake dit. 

I mitt tilfelle var det ikke parfyme men en litt krydra kroppsduft

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I mitt tilfelle var det ikke parfyme men en litt krydra kroppsduft

Jeg tror nok en del pendlere knytter relasjoner på f.eks toget

Skrevet

Feromoner heter det 🤗 Har det samme med lukten til kjæresten. Han har en naturlig lukt som påminner om mint blandet med frisk skogsluft, kan ikke forklare... Men kunne faktisk badet i svetten hans 😍 Det må liksom luktes 🤣

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Mishka skrev:

Feromoner heter det 🤗 Har det samme med lukten til kjæresten. Han har en naturlig lukt som påminner om mint blandet med frisk skogsluft, kan ikke forklare... Men kunne faktisk badet i svetten hans 😍 Det må liksom luktes 🤣

Ja, enkelte har ei spesiell lukt som gjør at man bare kjenner kåtheta gjennomstyrer 

AnonymBruker
Skrevet
20 timer siden, Mishka skrev:

Deilig kroppslukt gir skikkelig stimuli når den treffer sansene dine

AnonymBruker
Skrevet

Som mann er jeg nysgjerrig på hvilke parfyme som pirrer dere? Selv er det en parfyme som gjør at jeg får deilige frysninger på ryggen. Vet ikke hva den heter. Det er litt søt parfyme.

Anonymkode: d9e5c...8a0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er usikker men tror kroppslukt virker best på,de fleste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...