Gå til innhold

tragisk, tragikomisk eller bare tragisk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kom kjolen :-)

Dere kan tro den er flott der den henger på kleshengeren :-)

Har ventet i flere måneder, jeg har ventet... og ventet... og ventet... og ENDELIG!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

.....så er den for liten :( :-?

Har ikke fått hjelp til å ta den på, så det kan jo hende at det går.... men må uansett inn sikkert 10 cm :o

Men det går jo bra på 2,5 md....

:murvegg::hoho::grine:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff, kan ikke annet enn le jeg heller.. Så tragisk.. og komisk.. og skuffende og huff og huff....

Lykke til!

Gjest Madam Felle
Skrevet

Det spørs hvor den er for liten, for enkelte steder er vanskeligere å ta av. Så jeg ville ikke satset på å gå inn 10 cm, for 10 cm er mye.

Min kjole var 5 cm for liten rett under brystene, og selv om jeg har gått ned 8 kg, har jeg ikke gått ned 5 cm der.

Skrevet

Uffda............. Det er ikke noe artig når man har gledet seg så lenge. Bestilte du den via nett eller? Ingen returmuligheter eller?

Skrevet

Ååååå nei.. Så kjedelig!!! Håper det ordner seg. ( Dette med kjoler har jeg erfart selv....)

Skrevet

Å nei... :o

Det vil jeg si er både tragisk, komisk og tragi-komisk på én og samme gang...men aller mest bare trist! :trøste:

Hvordan kjole er det? Snøring i rygg? For da kan den jo reguleres litt mer...og, mulig den kan syes ut et par centimeter i det minste...de fleste kjoler kan jo syes ut en inch (2.54 cm), og det hjelper i allefall litt!?

Du har ikke noen mulighet til å returnere kjolen og få en i en større størrelse heller da?

Åh, håper dette går bra altså - hold oss oppdatert da!

Skrevet

Ja, nå virker jeg sikkert litt schizofren, men den var ikke så liten likevel.... :-)

ET TIPS TIL ALLE: IKKE PRØV Å TA PÅ KJOLEN SELV!!!

Det ble nemlig noe helt annet når en venninne kom for å hjelpe meg i går kveld. Det var som musikk i mine ører da jeg hørte et lite "klikk" av knappen på platen under snøringen. Hun strammet til og det ble ikke så værst, men puppene havna rett under haka... :ler:

Må nok gå ned/inn litt for at den skal sitte penere, men jeg fikk den PÅ :hoppe::klappe::danse:

Skrevet

Veldig bra at den passet!! Har selv vært der, at første gang jeg prøvde kjolen etter at den var kommet så var den for liten. Men da var det undertøyet som var årsaken. Det er også noe å tenke på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...