AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Reiste dit før den 12. mars og har ikke fulgt med på alle nyheter i norsk media. Står fast her nå. Flere fly er kansellert. Hvordan kommer man seg hjem? Forsikringen går ut om tre ukers tid. Vær vennlig og ikke start en diskusjon om valget som ble tatt, men svar på hvilke løsninger som finnes. Har familie her, og på grunn av sykdom ble retur til Norge utsatt. TS Anonymkode: 40a26...471
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Prøv å ta en fly til en av de større flyplassene i Europa, om noe går. Så blir det nok buss til Norge derfra. Og kjøp ny forsikring, i verste (evt. beste?) fall kan det hende du må bli i Florida noen måneder, men da slipper du å betale noe selv. Det kan jo være digg nok det. Lykke til! Anonymkode: 367a4...d26
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Søsteren min reiste via Atlanta og så Amsterdam for et par uker siden. Kostet flesk da, så håper du har råd. Anonymkode: 05f9a...8e8 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Spør på ambassaden. Ikke tro på folk på et anonymt forum. Anonymkode: fcd0d...d78 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 4 minutter siden, prt90 skrev: Det går da fortsatt fly. Cargo ja, ikke passasjerfly. Anonymkode: 5d9a0...598
Bombibit Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 British Airways, Lufthansa og KLM flyr fremdeles over dammen. KLM og Lufthansa flyr også til Oslo i disse dager fra henholdsvis Amsterdam og Frankfurt.
prt90 Skrevet 26. april 2020 #8 Skrevet 26. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Cargo ja, ikke passasjerfly. Anonymkode: 5d9a0...598 Joda, det går passasjerfly også. Bare ikke så mange, du får litt lengre overganger og det koster litt. Ikke noe problem. 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #9 Skrevet 26. april 2020 1 time siden, prt90 skrev: Joda, det går passasjerfly også. Bare ikke så mange, du får litt lengre overganger og det koster litt. Ikke noe problem. Rart det da når jeg har prøvd å komne med fra nord Afrika til amster og videre til Norge i over 1 måned. 14 fly jeg har hatt billett på har blitt kansellert. Anonymkode: 5d9a0...598
Den Sagnomsuste Skrevet 26. april 2020 #10 Skrevet 26. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Reiste dit før den 12. mars og har ikke fulgt med på alle nyheter i norsk media. Står fast her nå. Flere fly er kansellert. Hvordan kommer man seg hjem? Forsikringen går ut om tre ukers tid. Vær vennlig og ikke start en diskusjon om valget som ble tatt, men svar på hvilke løsninger som finnes. Har familie her, og på grunn av sykdom ble retur til Norge utsatt. TS Anonymkode: 40a26...471 Går fly fra US til England. Det kan være veien inn til Europa igjen, men du bør være forberedt på å betale en pen slump penger for dette...
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #11 Skrevet 26. april 2020 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Rart det da når jeg har prøvd å komne med fra nord Afrika til amster og videre til Norge i over 1 måned. 14 fly jeg har hatt billett på har blitt kansellert. Anonymkode: 5d9a0...598 USA er nok noen hakk enklere enn Nord-Afrika. Det går fly fra USA til Europa, men du må regne med å fly fra en stor flyplass i USA til en stor flyplass i Europa. For eksempel Atlanta-London, eller Atlanta-Frankfurt. Å fly Florida-Oslo direkte vil du nok ikke få til. Billig blir det nok heller ikke. Kontakt forsikringsselskapet og hør om de dekker ekstrautgifter, eller om du er for sent ute for det. Så sjekker du hvilke flyselskap som faktisk tar av fra for eksempel Atlanta, og sjekker hvilke flighter de har satt opp til Europa de nærmeste dagene. Du kan ikke forvente at ambassaden har oversikt over flyene. Anonymkode: e5311...099
Anbefalte innlegg