AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Tok en kikk på instagram. Helt vanlige og ukjente folk stiller seg opp, stivsminka og deler bilder. Alt fra undertøy, bikini, øyebryn, hår, sminke, maten sin, rumpa si fra alle vinkler.....😣 Hva er greia? Og hva med treningsdilla foran speilet. I tights og bh. Og gjerne før/etter gravid. Er dette pga påvirkning fra fotballfrua i si tid? Er unge jenter så usikre i dag at de må stille seg ut på sosiale medier i bare trusa og vise både nipler, kløft og rumpa fra alle vinkler? Ble uvel av disse wannebe perfect life kontoene og føler for å si noe. Gripe inn. Hjelpe dem. Hva kan vi gjøre? Stakkars de pikebarna som blir født oppi dette. Som lager de krava. Vær tynn, sprek, sminket og med fancy klær. Få sexy kjæreste og dokumenter alt du gjør.... Hvor får de penger fra med slik dyr livsstil?? Anonymkode: 56a0f...f12 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Har ikke forstått greia, kjente at det gikk utover min psykiske helse når jeg hadde Instagram en stund for noen år siden. Har siden sletta kontoen og holdt meg unna. Alt skal være så perfekt, fint, flott. Hjemmet er perfekt dekorert, barn uten gris, alltid perfekt frisyre og sminke uansett før og etter alt det du nevnte.. Følte meg ikke bra nok, fin nok osv.. Bedre å bare holde seg unna, for livet er jo langt fra sånn! Blod, svette, tårer, glede og latter. Så jeg lever livet mitt og holder meg oppdatert på mine venner via snap (har 7 stk der) og ellers ignorerer jeg innlegg som virker for godt til å være sant. Lærer barna mine at det viktigste de vet er at de er verdifulle akkurat som de er. Bruker ikke sminke daglig, lærer barna å mekke bil, snekre, pusse opp, hjelpe til og være et godt menneske. Anonymkode: 56564...b44 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå