AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Vil helst redusere lyden, ikke koble den helt ut. har prøvd å legge noe mykt inni men det hjelper ikke, er sikkert bare meningen å funke på andre typer. Noen som vet om det funker? Og hvis ikke det er mulig: hvordan jeg kan koble den ut? 🙏🏼🙏🏼 Hilsen en med null peiling Anonymkode: 12780...a0d
petterm Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 (endret) Spoiler Du kobler ut ved å løsne en av ledningene. Sett godt med tape rundt enden du løsner. I forhold til å dempe lyden. Jeg ville tro lyden kommer fra de sorte stengene øverst og nederst i forhold til der ledningene er tilkoblet. Prøv å legge noe mellom den sorte stanga og det hvite plastgreiene over/under stanga Endret 26. april 2020 av petterm
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 12 minutter siden, petterm skrev: Vis skjult innhold Du kobler ut ved å løsne en av ledningene. Sett godt med tape rundt enden du løsner. I forhold til å dempe lyden. Jeg ville tro lyden kommer fra de sorte stengene øverst og nederst i forhold til der ledningene er tilkoblet. Prøv å legge noe mellom den sorte stanga og det hvite plastgreiene over/under stanga Så greit forklart 😀 takk! Det skal prøves nå Anonymkode: 12780...a0d
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Er det en høyttaler på fremsiden? Vi tok blank tape over høyttalerhullene på vår, det reduserte lyden mye. Anonymkode: 7cc63...610
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå