AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Hei. min venninne gjorde det slutt med en mann for 5mnd siden. De har ligget litt fra og til, men det har vært rolig i en stund nå. For saken er at han lider av Madonna syndrom og nå går han løs på oss venninnene også. Han er direkte slem. igjennom forholdet så var han ekstremt pressende, hun var hore fordi hun danser med oss jentene. hore fordi vi drakk vin til middager vi holdt sammen, hore fordi vi tok bilder av oss på stranda med ungene våre. Hore fordi hun skulle sove hos meg (jeg bor på en gård uten en mann i nærheten). Lista er lang. nå går hun videre og han er helt klikk. sender stygge meldinger til oss venninnene. Gjør et stort poeng ut av at oss alenemødre er horer, vi er fæle fordi vi ikke vil ha noe med han å gjøre Osvosv. Han er blokkert på flere plattformer, men ringer anonymt. hvordan håndterer man en slik mann? For å få han til å forstå at nå må det ta slutt!! jeg har ved en anledning vært grusomt stygg i munn mot han, da roet han seg ned en stund. Men er det en slik taktikk vi må kjøre hver gang? Vi føler ikke at anmeldelse vil komme noen vei.. Anonymkode: f8ad7...6bb
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Synes dere skal anmelde han, ja. Dere er jo flere, så da står dere sterkere. Anonymkode: eda42...ff2 8
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Anmeldelse og besøksforbud. Dette er trakassering på høyt nivå. Venninnen og dere må få gå videre i livet. Anonymkode: 1672e...656 7
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Hei. min venninne gjorde det slutt med en mann for 5mnd siden. De har ligget litt fra og til, men det har vært rolig i en stund nå. For saken er at han lider av Madonna syndrom og nå går han løs på oss venninnene også. Han er direkte slem. igjennom forholdet så var han ekstremt pressende, hun var hore fordi hun danser med oss jentene. hore fordi vi drakk vin til middager vi holdt sammen, hore fordi vi tok bilder av oss på stranda med ungene våre. Hore fordi hun skulle sove hos meg (jeg bor på en gård uten en mann i nærheten). Lista er lang. nå går hun videre og han er helt klikk. sender stygge meldinger til oss venninnene. Gjør et stort poeng ut av at oss alenemødre er horer, vi er fæle fordi vi ikke vil ha noe med han å gjøre Osvosv. Han er blokkert på flere plattformer, men ringer anonymt. hvordan håndterer man en slik mann? For å få han til å forstå at nå må det ta slutt!! jeg har ved en anledning vært grusomt stygg i munn mot han, da roet han seg ned en stund. Men er det en slik taktikk vi må kjøre hver gang? Vi føler ikke at anmeldelse vil komme noen vei.. Anonymkode: f8ad7...6bb Hva er Madonna syndrom?? Anonymkode: ff339...ae0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 Googlet, funnet på Wikipedia og oversatt fra engelsk; «Madonna-hore-kompleks er manglende evne til å opprettholde seksuell opphisselse i et engasjert, kjærlig forhold. [1] Først identifisert av Sigmund Freud, under rubrikken av psykisk impotens, [2] sies dette psykologiske komplekset å utvikle seg hos menn som ser på kvinner som enten hellige Madonnas eller forvirrede prostituerte.« Anonymkode: f8ad7...6bb
MortenMinstelønn Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 (endret) 4 timer siden, AnonymBruker skrev: hvordan håndterer man en slik mann? For å få han til å forstå at nå må det ta slutt!! jeg har ved en anledning vært grusomt stygg i munn mot han, da roet han seg ned en stund. Men er det en slik taktikk vi må kjøre hver gang? Vi føler ikke at anmeldelse vil komme noen vei.. Gi meg adressen og 100.000 i en sekk. Neida. Det virker som han ikke liker å bli snakket til og at han roer seg? Prøv å skrem han. Tving politiet til å ringe på hos han. Argumenter med at han skremmer vettet av dere og det er ikke greit. Masse lykke til!! Endret 26. april 2020 av MortenMinstelønn 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 Hvilket land er han fra? Anonymkode: d52b8...496
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #8 Skrevet 26. april 2020 Ts her. nei han liker ikke å bli snakket til. Det har gått så langt at vi måtte informere familie og venner av han om situasjonen. Da de har «hjulpet» han med å «spionere» på oss/hun på sosiale medier. Da altså venner av han som kjenner oss venninner av ho rapporterer til han når hun dukker opp i storyen vår på Snapchat eller Instagram. Han sendte senest i sta en melding til meg om at han visste at vi drakk øl i går. hvilket land han er ifra? Han er en erkenorsk mann som lever for hverdagsrasisme. Det er også et problem vi opplever. Vi er 2 i gruppa som er halvt norsk og halvt noe annet. Vi blir grovt mobbet av han. Alle rundt han er også norske. Han er forresten også den type mann som ALLE elsker fordi han er så sinnsykt «kul» og morsom. Og sier han noe så tørr svært få å si han imot. For da blir han ekstrem ubehagelig å være rundt. vi vurderer å skremme han, men slike menn (og folk) er farlige. vi er redd for at han kan eskalere til handlinger. Aldri fått direkte trusler eller noe sånt, men han er jo ikke god. Anonymkode: f8ad7...6bb
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #9 Skrevet 26. april 2020 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ts her. nei han liker ikke å bli snakket til. Det har gått så langt at vi måtte informere familie og venner av han om situasjonen. Da de har «hjulpet» han med å «spionere» på oss/hun på sosiale medier. Da altså venner av han som kjenner oss venninner av ho rapporterer til han når hun dukker opp i storyen vår på Snapchat eller Instagram. Han sendte senest i sta en melding til meg om at han visste at vi drakk øl i går. vi vurderer å skremme han, men slike menn (og folk) er farlige. vi er redd for at han kan eskalere til handlinger. Aldri fått direkte trusler eller noe sånt, men han er jo ikke god. Anonymkode: f8ad7...6bb Når han kan sende deg melding har du jo ikke blokkert han. Du må blokkere han. Sykt at en drittsekk som han er populær på stedet deres. Er det ei lita bygd? Tror ikke dere skal skremme han. Bedre å ignorere og ikke gi han oppmerksomhet. Anonymkode: eda42...ff2 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #10 Skrevet 26. april 2020 Anmeld! Om noen år kan den anmeldelsen være ekstremt mye verdt for henne eller en annen jente, kanskje også en dag hans barn! Anonymkode: a9c3c...2f8 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #11 Skrevet 26. april 2020 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Når han kan sende deg melding har du jo ikke blokkert han. Du må blokkere han. Sykt at en drittsekk som han er populær på stedet deres. Er det ei lita bygd? Tror ikke dere skal skremme han. Bedre å ignorere og ikke gi han oppmerksomhet. Anonymkode: eda42...ff2 Ja jeg har ikke blokkert nr hans, men på andre plattformer. Vi har valgt forskjellige steder å blokkere han alt ettersom hvordan han kontakter oss. Men at du velger å henge deg opp i det undres jeg over da. jaja 🤷🏼♀️ Og JEG bor i en bygd, han og de andre bor i en større by ca 40min Med bil fra der jeg bor. å ignorere han har vi også prøvd. Da blir han helt hysterisk. Han bruker sine venner for å nå henne også. gjør alt for å trykke ned venninnen vår. Til og med bedt ho om å ta livet sitt, for da får vi andre Og barnet hennes det bedre. Anonymkode: f8ad7...6bb
MortenMinstelønn Skrevet 26. april 2020 #12 Skrevet 26. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: vi vurderer å skremme han, men slike menn (og folk) er farlige. vi er redd for at han kan eskalere til handlinger. Aldri fått direkte trusler eller noe sånt, men han er jo ikke god. Hvis du har noen i din vennekrets som kan skremme ham, så er det bra. Hvis ikke, få politiet til å gjøre det.Folk som han du beskriver er som regel ganske redde for noen sterkere. Som f.eks politiet. 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #13 Skrevet 26. april 2020 Dump han!! Vil du virkelig være kjæreste med en slik mann? Anonymkode: 1199c...93c
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #14 Skrevet 26. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dump han!! Vil du virkelig være kjæreste med en slik mann? Anonymkode: 1199c...93c Har du i det hele tatt lest hovedinnlegget eller noen av kommentarene?🙄 Applaus til deg👏🏻 Anonymkode: 4ccf8...672 9
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #15 Skrevet 26. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dump han!! Vil du virkelig være kjæreste med en slik mann? Anonymkode: 1199c...93c Har du virkelig gitt det svaret så mange ganger at du gjør det av ren automatikk nå? Anonymkode: 4846e...ece 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #16 Skrevet 27. april 2020 Ts her. nå har hans mor kontaktet flere av oss (dette er en mann på 31år altså) og beklaget for sønnens oppførsel. Men han er ute av kontroll og familien er sjokkert. Ingen hadde trodd at han var i stand til å bli så fæl. ville tilstander vi aldri trodde var mulig å nå i denne alderen.. Anonymkode: f8ad7...6bb
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #17 Skrevet 27. april 2020 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ts her. nå har hans mor kontaktet flere av oss (dette er en mann på 31år altså) og beklaget for sønnens oppførsel. Men han er ute av kontroll og familien er sjokkert. Ingen hadde trodd at han var i stand til å bli så fæl. ville tilstander vi aldri trodde var mulig å nå i denne alderen.. Anonymkode: f8ad7...6bb Har dere anmeldt fyren enda? Hvis ikke: Hvorfor ikke? Hva venter dere på? En ting kan dere i alle fall være helt sikre på: Om dere ikke anmelder gjør i alle fall ikke politiet noe med saken. Anonymkode: 37d49...830
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #18 Skrevet 27. april 2020 Anmeld i morgen. Det høres ut som om dere har mye bevis. Anonymkode: 69c59...108
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå