AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #21 Skrevet 9. mai 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vet ikke om om jeg tør å skrive det her, men i området ved Gardermoen. Anonymkode: eaf48...1ff Koster sånn 350 ca. Dyrere der enn på resept fra legen. Anonymkode: eaf48...1ff
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #22 Skrevet 9. mai 2020 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke om om jeg tør å skrive det her, men i området ved Gardermoen. Anonymkode: eaf48...1ff Takk:) Anonymkode: 4d98e...1d6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #23 Skrevet 9. mai 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk:) Anonymkode: 4d98e...1d6 Bor du i nærheten der? Kan isåfall sende deg navnet på PM om det er aktuelt. Anonymkode: eaf48...1ff
*Blåbær* Skrevet 9. mai 2020 #24 Skrevet 9. mai 2020 24 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bor du i nærheten der? Kan isåfall sende deg navnet på PM om det er aktuelt. Anonymkode: eaf48...1ff Jeg bor i Oslo, send gjerne på PM😊
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #25 Skrevet 9. mai 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Koster sånn 350 ca. Dyrere der enn på resept fra legen. Anonymkode: eaf48...1ff Hvor mange gram eller annen måleenhet er det? Anonymkode: 4d98e...1d6
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2020 #26 Skrevet 9. mai 2020 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg hadde aldri startet med tretinoin, bare hvis jeg hadde problemhud og ikke kunne gå ut av huset. Ikke så fristende med rød, flassende, svært tørr og hoven hud. Og du må være ekstremt forsiktig hvilke andre produkter du bruker sammen med tretinoin. Anonymkode: eeb16...e90 Dersom du gradvis venner huden til en rutine den tåler samt bruker de riktige produktene sammen med det så blir du verken rød, flassende eller hoven. Det er veldig bra for huden, tror ikke jeg kjenner noen hudpleier som ikke bruker det. Hjelper på rynker, kviser, solskader og gjør bare generelt at huden ser frisk og bra ut og at den eldres saktere. Jeg vet det finnes sterke hestekurer over få uker typ Obagi hvor halve trynet faller av og det gjør vondt å smile, men man får gode resultater av å bruke mindre doser over lengre tid også, så det er bare å få det inn i hudpleierutinen med en gang og du vil bruke det resten av livet og aldri se deg tilbake TS, jeg har kjøpt retinol noen ganger og aldri har den blitt stoppet i tollen, men den kan teoretisk sett det og da vil du bli avkrevd resept. Men jeg har også med stor enkelhet fått resept på både Zalna og Airol av to forskjellige leger, bare spurt om det i en bisetning omtrent når jeg har vært inne for noe annet. De inneholder lavere dose tretinoin enn man kan få tak i utenlands da. Anonymkode: 46156...d4a 1
LMO Skrevet 4. januar 2021 #27 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2020 den 15.03): Bor du i nærheten der? Kan isåfall sende deg navnet på PM om det er aktuelt. Anonymkode: eaf48...1ff Aktuelt å sende navnet til flere? 😇
AnonymBruker Skrevet 7. august 2021 #28 Skrevet 7. august 2021 AnonymBruker skrev (På 9.5.2020 den 15.03): Bor du i nærheten der? Kan isåfall sende deg navnet på PM om det er aktuelt. Anonymkode: eaf48...1ff Kan du PM navn/sted til meg også? ☺️ Anonymkode: b2a88...caf
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå