wix Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Har dere merket noe til det? Eller er dere heeeeelt sikre på at dette er mannen/kvinnen i deres liv og at dere kommer til å være lykkelige sammen de neste 50 årene? At dere ikke er av de 50% som skiller seg igjen? Eller blant dem som lever sammen, men som likevel ikke er lykkelige?
Gjest Madam Felle Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 Selv om vi gifter oss, så forventer jeg at forholdet skal fortsette å være som det har vært. Hva som hender om 50 år orker jeg ikke se for meg i dag, for det er her og nå som er det viktigste. Vi har det veldig bra, og det har vi hatt nå i 6 1/2 år, og jeg tror at vi kan fortsette med det.
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har ikke hatt bryllupsnerver, verken før eller etter vi ble gift. Som Madamme Felle sier - vi har hatt det bra sammen i mange år, og jeg har tro på at det kommer til å vedvare.
Jannibrud Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 Ingen vet hva fremtiden bringer! Det bør vel ikke hindre oss i å ta valg som føles riktige i dag Får håpe resten av våre dager blir like gode som de syv årene vi allerede har hatt sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå