Gjest nemmlig Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 hvordan er det å ta med bilde av ønsket frisyre til frisøren? jeg føler det virker litt teit..skal nemlig klippe meg og har funnet en fin frisyre på nett som jeg vil ha. det må jo være enklere å ta med bilde enn at jeg forklarer..?? men er litt redd for at dette blir litt teit...
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 Nei, hvorfor det? Frisøren min har liggende mange blad med ulike frisyrer og hårmoter. Jeg blar i dem, og finner noe sånn omtrent jeg hadde tenkt, og viser det til frisøren min.
Kakemonster Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 tror egentlig frisører synes det er greit med bilder jeg. For er du som meg er de like klok etter at jeg har forklart som før.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har tatt med bilde hver gang, jeg. Selv om jeg som oftest bare gjør små justeringer. Og sitter der og vokter som en hauk over hver lokk som faller... Aldri følt meg teit, jeg er jo tross alt en kunde som legger igjen masse penger.
-Fisken- Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 Skjønner at du kan føle deg litt teit, men hva gjør vel det? Det viktigste er at du blir forøyd, og det er vanskelig å forklare med ord hvordan du vil ha det om du har sett deg ut noe spesielt. Frisøren setter nok bare pris på at du tar med bilde.
Gjest synseren Skrevet 22. juni 2005 #7 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har tatt med bilde ved et par anledninger. Frisøren synes bare det er positivt. Vi legger fra oss en del penger hos frisøren og da er det viktig at vi blir fornøyd med resultatet.
Gjest Lilleulv Skrevet 23. juni 2005 #8 Skrevet 23. juni 2005 Jeg gjør alltid det jeg... hvis ikke er det så vanskelig å forklare akkurat hva jeg mener. frisøren min liker når jeg har med bilde, for da er hun sikker på hva jeg mener også.
Gjest Gjest Skrevet 23. juni 2005 #9 Skrevet 23. juni 2005 Er ikke teit å ta med bilde. Jeg har gjort det flere ganger, og sist hadde jeg glemt det hjemme og da foreslo frisøren at hun skulle løpe bort på kiosken og se på bildet i bladet der. Kan ikke helt se at det skal være uvanlig å bruke bilder. Bedre det enn å ende opp som en dott på håret
*Lene* Skrevet 23. juni 2005 #10 Skrevet 23. juni 2005 Veldig lurt å ta med bilde. Slik at frisøren slipper å gjette seg til hva du mener.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå