AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Del Skrevet 26. april 2020 Sånn for enkelhets skyld, eller vil det vises? Anonymkode: e9c1d...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Del Skrevet 26. april 2020 Vrangbord vil gjøre enden mer "tøyelig" enn glattstrikk. Skal du strikke genser, vil jeg ikke anbefale å strikke første omgang rett om det står vrangbord i oppskriften Anonymkode: 60985...8c6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2020 #3 Del Skrevet 26. april 2020 Det syns jeg du skal gjøre ja. Jeg starter alltid med litt tykkere pinner og første omgangen bare rett. (for da blir den første omgangen ikke så stram som den ellers kan bli) Blir enklere da, det syns ikke mye og er ikke stygt. Det er mange forskjellige synspunkt på alt og den eneste måten for deg er å teste det selv, så finner du ut av hva DU syns er ok. Prøv og lykke til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Del Skrevet 26. april 2020 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det syns jeg du skal gjøre ja. Jeg starter alltid med litt tykkere pinner og første omgangen bare rett. (for da blir den første omgangen ikke så stram som den ellers kan bli) Blir enklere da, det syns ikke mye og er ikke stygt. Det er mange forskjellige synspunkt på alt og den eneste måten for deg er å teste det selv, så finner du ut av hva DU syns er ok. Prøv og lykke til. Takk 😊Det er en bomullsgenser, og ganske tynne pinner (2,5 - vet ikke om det har noe å si), så jeg tenkte kanskje det ikke ville vises så mye. Anonymkode: e9c1d...3fa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2020 #5 Del Skrevet 26. april 2020 (endret) Jeg tror at det vil gå bra med så tynne pinner. 3 - 2 - 1 - STRIKK! p.s. hvis du ikke har tykkere pinner å starte med, så bør du legge opp litt løst. Litt løst. Ikke kjempeløst. Endret 26. april 2020 av Hoppetaujenta 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Del Skrevet 26. april 2020 Takk 😊 Anonymkode: e9c1d...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 26. april 2020 #7 Del Skrevet 26. april 2020 Med så tynne pinner kan du med hell legge opp på dobbel pinne, da får du en god start på første omgangen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #8 Del Skrevet 26. april 2020 Dette er et svar du ikke ber om, men har nettopp oppdaget såkalt italiensk opplegg. Blir en veldig pen og elastisk kant. Det er enkelt. Kan dessverre ikke strikke bare rett ved første pinne, men det er å strikke annenhver vrangmaske og annenhver tas av pinnen. Er blitt så begeistret for det selv at jeg måtte dele 😊lykke til med strikkingen. Anonymkode: 3b077...089 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #9 Del Skrevet 26. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette er et svar du ikke ber om, men har nettopp oppdaget såkalt italiensk opplegg. Blir en veldig pen og elastisk kant. Det er enkelt. Kan dessverre ikke strikke bare rett ved første pinne, men det er å strikke annenhver vrangmaske og annenhver tas av pinnen. Er blitt så begeistret for det selv at jeg måtte dele 😊lykke til med strikkingen. Anonymkode: 3b077...089 Oi? Fortell mer 😃 Anonymkode: e9c1d...3fa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #10 Del Skrevet 26. april 2020 Det går helt fint, gjør det stadig vekk på sokker ogliknende, for enkrlthets skyld. Det vises ikke Mange av Drops/garnsrudio sine oppskrifter er skrevet slik ogdå Anonymkode: 0f07d...812 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå