AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Fikk ei jakke til jul som er helt maken til det en annen person i nærmiljøet har(samme farge). Men hver gang vi møtes i nabolaget med de samme jakkene, så går hun hjem og «vrenger» av seg jakka😅 Det er som om hun helst ikke vil bli sett i den samme jakka som meg. Selv har jeg ingen problemer med dette.. Hva kan dette bety? Anonymkode: 1eff8...685
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Fikk ei jakke til jul som er helt maken til det en annen person i nærmiljøet har(samme farge). Men hver gang vi møtes i nabolaget med de samme jakkene, så går hun hjem og «vrenger» av seg jakka😅 Det er som om hun helst ikke vil bli sett i den samme jakka som meg. Selv har jeg ingen problemer med dette.. Hva kan dette bety? Anonymkode: 1eff8...685 At hun helst ikke vil bli sett i den samme jakka som deg/noen andre? Anonymkode: 68e37...133
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: At hun helst ikke vil bli sett i den samme jakka som deg/noen andre? Anonymkode: 68e37...133 Og hva er problemet? Anonymkode: 1eff8...685
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Fordi hun ikke vil ha på seg samme jakke som deg. Åpenbart. Anonymkode: 252e6...aaf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå