Iia Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 (endret) Jeg er litt lei av CANAL Digital, har lyst å skifte. Men er det lurt? Syns det er vanskelig å få oversikt over hva jeg trenger av dekoder, ruter etc, og sammenlikne pris og kvalitet. Endret 28. april 2020 av Iia
tdm900 Skrevet 29. april 2020 #3 Skrevet 29. april 2020 På 26.4.2020 den 10.40, Iia skrev: Jeg er litt lei av CANAL Digital, har lyst å skifte. Men er det lurt? Syns det er vanskelig å få oversikt over hva jeg trenger av dekoder, ruter etc, og sammenlikne pris og kvalitet. Du får ikke noe valg, du får det de har når du blir abonnent.
newman01 Skrevet 29. april 2020 #4 Skrevet 29. april 2020 Har du mulighet for VikenFiber da? Om du er lei av CanalDigital er du rimelig heldig, for de har skiftet navn til Telenor (med mindre du har satellitt da..) 2
Minya Skrevet 2. mai 2020 #5 Skrevet 2. mai 2020 Kan anbefale Viken fiber og Altibox på det sterkeste. I løpet av ti år har vi hatt ett eneste brudd på linja, og det ble fikset i løpet av en time. Servicen er upåklagelig, vi fikk også et personlig tilbud for noen år tilbake da HrMinya bestemte seg for å finne ut om vi kunne oppgradere internettlinja. Vi hadde 80/80 internettlinje, og han hadde sett at vi kunne oppgradere til 100/100 for noen kroner mer i måneden, så han ringte inn og spurte. Da fikk vi tilbud om 500/500 linje og noen ekstra tv-kanaler for 100 kroner MINDRE i måneden. Jatakk. Canal Digital har prøvd å få kloa i oss de siste årene og de klarer aldri å møte den samme prisen. Den ene representanten som ringte kunne tilby internett til 100 kroner mindre enn det vi betaler nå, men da kom TV og alt det andre i tillegg. I tillegg har jeg hatt Canal Digital før, og servicen er begredelig, supportlinjene er slitsomme fordi de på førstelinje aldri skjønner hva du snakker om hvis du selv har en del peiling, og du må klare å komme deg inn til tredjelinje for å få noe som helst hjelp. 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2020 #6 Skrevet 2. mai 2020 Vi har bare gode erfaringer med altibox og Viken fiber - alltid hyggelig service, og de hjalp oss til og med med ruteroppsett selv om ruterne ikke var fra dem 👍👍👍 Upåklagelig service, ikke hatt et eneste avbrudd på to år. Vi har forresten 500/500 linje. Denne deles med to utleiehytter, der to stk gamer, og så er det fullt kjør med 2 voksne og 2 barn hos oss med streaming ganger tre-fire blant annet. Det er også fire TV-bokser koblet på. Har aldri opplevd kapasitetsproblemer, så det er skikkelig opptur! Hadde get før (i borettslag) og det kan overhodet ikke sammenlignes 👍❤️ Du trenger fiber inn i huset ditt, en hovedsentral og ruter der du trenger det. Husk på at TV må gå direkte på kabel fra sentralen, og at du ikke kan koble den via ruter. Vi løste det med internettkabel til switch og en ekstra internettkabel til ruteren (og TV-boksen kablet til switchen). Vi har Google wifi forresten, så da trenger du bare dette der hovedruteren er - resten går i stikkontakt bare. Google wifi er jo nå blitt standard for altibox også og er supert om du har et stort hus 😊 Anonymkode: 6f944...d0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå