AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Vet ikke helt hvorfor men jeg har så lenge jeg kan huske syntes at onanering er kvalmt og ekkelt. Jeg gjør det nesten ikke selv, men de få gangene jeg har gjort det så har jeg følt meg dårlig etterpå og føltes som om jeg har gjort noe utrolig ekkelt. Så jeg har nesten alltid «spart» meg selv til en ekte mann, liker ikke å ta på meg selv på den måten. Om en mann ber meg gjøre det kjenner jeg at jeg blir sur av det og stemningen går helt i bunn. Blir også dårlig av tanken på menn som runker og andre kvinner som onanerer. Blir kvalm av ordet onanere. Finnes heller ingen andre ord som er ok å bruke på det heller, alle beskrivelser blir bare ekle. Føler det er så desperat liksom, man er så desperat etter kuk/fitte at man må nedi der og grafse med hendene sine selv. Sex er ingen menneskerettighet og ingen nødvendighet for å leve, så skjønner ikke hvorfor folk holder på med sånne ekle ting. Blir kvalm av tanken på at mannen kanskje runker når jeg ikke ser det, selv om han sier han ikke har gjort det på lenge. Tanken på at han gjør det finnes ikke tennende overhodet. En av grunnene er at jeg er redd han fantaserer om andre. Mannen vet selvfølgelig ikke om disse tankene mine om dette. Har heller ikke tenkt å si det. Blir dårlig av å snakke om dette her så jeg skal stoppe nå. Anonymkode: 17b70...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Høres ut som du har et ekstremt anstrengt forhold til sex. Hvorfor ha noe forhold i det hele tatt hvis du er så uinteressert i det som skiller et forhold fra vennskap? Anonymkode: aa4a6...15d 10
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Alle onanerer. Det er et naturlig instinkt. At du synes ikke bare at du skal ta på deg selv er ekkelt, men også mannen din, kommer til å ødelegge deres forhold. Jeg snakker av erfaring. Eksen min var som deg. Er du utreda psykisk? Anonymkode: 253a7...d19 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Jeg synes du bør oppsøke hjelp for dette. Anonymkode: 934d3...57a 4
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 Du høres ikke normal ut. Anonymkode: b8108...c61 2
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 Ja, mannlig onanering er ekkelt. Kvinnelig onanering er vakkert. Anonymkode: b6468...aaf
AllahBallah Skrevet 26. april 2020 #7 Skrevet 26. april 2020 Hvordan er det å tenke på at din mor og far onanerer? Kanskje mens de ser på hverandre? 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #8 Skrevet 26. april 2020 Jeg er helt enig med deg, TS! Finnes ingenting mer patetisk og stusslig. Nei, alle onanerer ikke. Anonymkode: 31cfe...28e 1
Dominas leketøy Skrevet 26. april 2020 #9 Skrevet 26. april 2020 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke helt hvorfor men jeg har så lenge jeg kan huske syntes at onanering er kvalmt og ekkelt. Jeg gjør det nesten ikke selv, men de få gangene jeg har gjort det så har jeg følt meg dårlig etterpå og føltes som om jeg har gjort noe utrolig ekkelt. Så jeg har nesten alltid «spart» meg selv til en ekte mann, liker ikke å ta på meg selv på den måten. Om en mann ber meg gjøre det kjenner jeg at jeg blir sur av det og stemningen går helt i bunn. Blir også dårlig av tanken på menn som runker og andre kvinner som onanerer. Blir kvalm av ordet onanere. Finnes heller ingen andre ord som er ok å bruke på det heller, alle beskrivelser blir bare ekle. Føler det er så desperat liksom, man er så desperat etter kuk/fitte at man må nedi der og grafse med hendene sine selv. Sex er ingen menneskerettighet og ingen nødvendighet for å leve, så skjønner ikke hvorfor folk holder på med sånne ekle ting. Blir kvalm av tanken på at mannen kanskje runker når jeg ikke ser det, selv om han sier han ikke har gjort det på lenge. Tanken på at han gjør det finnes ikke tennende overhodet. En av grunnene er at jeg er redd han fantaserer om andre. Mannen vet selvfølgelig ikke om disse tankene mine om dette. Har heller ikke tenkt å si det. Blir dårlig av å snakke om dette her så jeg skal stoppe nå. Anonymkode: 17b70...ae6 God bedring...... 3
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #10 Skrevet 26. april 2020 Kan vi ikke bare akseptere at vi ser ulikt på slikt? Variasjonene når det gjelder hva man synes om når det gjelder seksualitet er jo veldig store uansett. Anonymkode: f15d1...c5c
Pia Sofia Skrevet 26. april 2020 #11 Skrevet 26. april 2020 Det er trist at du har et så forvridd syn på normal seksualitet. Det må være kjipt å være så hemmet og full av skam. Jeg synes oppriktig synd på deg, men du må huske at det er DU som er unormal, ikke mennesker som onanerer! 5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #12 Skrevet 26. april 2020 Onani er naturlig, deilig og sunt. Jeg har runket stort sett daglig i 30 år og har et kjempegodt sexliv med min deilige kone. Noen ganger onanerer vi samtidig og noen ganger hjelper vi hverandre. Hun blir ekstra kåt av å se meg leke med meg selv og jeg bli helt gal av å se henne ligge naken i senga og kose seg når jeg kommer inn i soverommet. Det er som fersk oregano på en Napolitask margaritha, et godt krydder som gjør det lille ekstra. Anonymkode: a86b7...7cb 3
Gjest Alterego666 Skrevet 26. april 2020 #13 Skrevet 26. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Føler det er så desperat liksom, man er så desperat etter kuk/fitte at man må nedi der og grafse med hendene sine selv. Sex er ingen menneskerettighet og ingen nødvendighet for å leve, så skjønner ikke hvorfor folk holder på med sånne ekle ting. Sex med andre er ingen menneskerett, men onani er sex under privatlivets sfære, og er slik sett beskyttet av menneskerettserklæringen §12. https://no.m.wikisource.org/wiki/Verdenserklæringen_om_Menneskerettighetene «Ingen må utsettes for vilkårlig innblanding i privatliv, familie, hjem og korrespondanse, eller for angrep på ære og anseelse. Enhver har rett til lovens beskyttelse mot slik innblanding eller slike angrep.» Du må gjerne ha dine skrudde meninger om onani, man andre personer seksualitet er ikke noe du skal begrense.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå