AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Gikk antakelig for lenge med trange sko som liten...😬 har bestandig hatt to «klumper» på stortåa (og en på den ved siden) på begge føttene. Det gjør ikke vondt, men det er veldig sjenerende på sommerhalvåret.. lurer derfor på om behandlingene som finnes for det kan hjelpe? Hva har dere prøvd? Det er bare som litt tykkere, hard hud.. Anonymkode: 81d20...5c5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk antakelig for lenge med trange sko som liten...😬 har bestandig hatt to «klumper» på stortåa (og en på den ved siden) på begge føttene. Det gjør ikke vondt, men det er veldig sjenerende på sommerhalvåret.. lurer derfor på om behandlingene som finnes for det kan hjelpe? Hva har dere prøvd? Det er bare som litt tykkere, hard hud.. Anonymkode: 81d20...5c5 Liktornplaster funker veldig bra. Kjøpes på apoteket. Anonymkode: a38e5...8e6 1
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Kan man file ned den harde huden? Anonymkode: d1d7f...5dc
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Gå til fotpleier jeg hadde samme problem, tok flere år å komme seg avgårde, men nå har jeg baby føtter. Anonymkode: d6c44...e99
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Kan man file ned den harde huden? Anonymkode: d1d7f...5dc Har forsøkt å gjøre det skånsomt etter lange dusjer. Er ikke blitt borte, men må kanskje gjøre det over tid...? Anonymkode: 81d20...5c5
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Gå til fotpleier jeg hadde samme problem, tok flere år å komme seg avgårde, men nå har jeg baby føtter. Anonymkode: d6c44...e99 Takk for svar! Skal sjekke dette ut etterhvert. Kan jeg spørre hva fotpleieren gjorde som hjalp?☺️ Anonymkode: 81d20...5c5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå