Gå til innhold

Liktorn på tåa fra barndommen - noe å gjøre med nå?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gikk antakelig for lenge med trange sko som liten...😬 har bestandig hatt to «klumper» på stortåa (og en på den ved siden) på begge føttene. Det gjør ikke vondt, men det er veldig sjenerende på sommerhalvåret.. lurer derfor på om behandlingene som finnes for det kan hjelpe? Hva har dere prøvd? Det er bare som litt tykkere, hard hud.. 

Anonymkode: 81d20...5c5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk antakelig for lenge med trange sko som liten...😬 har bestandig hatt to «klumper» på stortåa (og en på den ved siden) på begge føttene. Det gjør ikke vondt, men det er veldig sjenerende på sommerhalvåret.. lurer derfor på om behandlingene som finnes for det kan hjelpe? Hva har dere prøvd? Det er bare som litt tykkere, hard hud.. 

Liktornplaster funker veldig bra. Kjøpes på apoteket. 

Anonymkode: a38e5...8e6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan man file ned den harde huden? 

Anonymkode: d1d7f...5dc

AnonymBruker
Skrevet

Gå til fotpleier :) jeg hadde samme problem, tok flere år å komme seg avgårde, men nå har jeg baby føtter. 

Anonymkode: d6c44...e99

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan man file ned den harde huden? 

Anonymkode: d1d7f...5dc

Har forsøkt å gjøre det skånsomt etter lange dusjer. Er ikke blitt borte, men må kanskje gjøre det over tid...?

AnonymBruker
Skrevet
11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gå til fotpleier :) jeg hadde samme problem, tok flere år å komme seg avgårde, men nå har jeg baby føtter. 

Anonymkode: d6c44...e99

Takk for svar! Skal sjekke dette ut etterhvert. Kan jeg spørre hva fotpleieren gjorde som hjalp?☺️

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...