Livelaughelove Skrevet 26. april 2020 #1 Skrevet 26. april 2020 Som tittelen sier, hva bruker du når du skal påføre din selvbruning? Jeg bruker glød, medium selvbruning, og har brukt en selvbruningsvott jeg kjøpe på vita (ikke glød sin) (dette var en billig type, som nå er utbrukt, og som jeg ikke kommer til å kjøpe igjen 🙄). Er det andre ting en kan bruke til påføring? Evt. hvilken vott er best?
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Skrevet 26. april 2020 Engangshansker. Anonymkode: c41f7...390 1
Livelaughelove Skrevet 26. april 2020 Forfatter #3 Skrevet 26. april 2020 Prøvd det, men da syntes jeg ikke moussen festet seg skikkelig til huden, og ble bare flytende rundt 🤔 tok et ben med bruningshanske og en med engangshanske, og det ble mer farge på det benet jeg brukte bruningshansken. Har det noe å se hva slags engangshanske en bruker? Jeg brukte vinyl. Kanskje gummi hansker funker? 🤷♀️
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Bruker også vott. Har sett folk som bruker børster. Altså typ store sminkebørster. Anonymkode: fb1a2...e1d
Livelaughelove Skrevet 26. april 2020 Forfatter #5 Skrevet 26. april 2020 Bruker sminkekost på hender og fingrer, kjempe effektivt 👌👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå