AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #1 Del Skrevet 26. april 2020 Hei, Har nettopp funnet ut at jeg er gravid. Har flere liter med eplejuice med 2% ingefær stående. Har lest så mye om at høye doser ingefær kan føre til abort. Går det fint å drikke et par desiliter av denne juicen hver dag? Anonymkode: d78f6...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #2 Del Skrevet 26. april 2020 Går helt fint. Grunnen til at de anbefalingene kom var at folk tidligere ble anbefalt ingefær mot kvalme, og da drakk mange store og konsentrerte mengder ingefær. Helt normalt forbruk er helt ok. Anonymkode: eb158...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Del Skrevet 26. april 2020 Takk for raskt svar! Trodde ikke jeg skulle bli så på tuppa for alt😅 men livredd for å miste.. Anonymkode: d78f6...240 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Del Skrevet 26. april 2020 Det går fint. Det du skal unngå er spesielt ingefærtabletter som annonseres som kvalmestillende. Som har høye doser ingefær Anonymkode: af99a...42f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #5 Del Skrevet 26. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk for raskt svar! Trodde ikke jeg skulle bli så på tuppa for alt😅 men livredd for å miste.. Anonymkode: d78f6...240 Ja, skjønner det, og hvis du tenker mye på det, så er det jo ikke verd å drikke det da, selv om det er trygt. Da jeg fikk min første var det noen som sa, «fra nå av kommer du til å ha en del av hjertet ditt vandrende rundt på utsiden av kroppen din» og det er SÅ sant. Anonymkode: eb158...348 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå