Gå til innhold

Slutt på suging = begynnelsen på slutten?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kone sluttet å suge meg etter at vi hadde vært gift i åtte år og fått tre barn sammen (vi fikk alle tre i løpet av de åtte årene). Ting gikk litt opp og ned, som det gjør i de fleste forhold, og jeg regnet med at vi ville finne tilbake til stedet hvor oralsex var en naturlig del av sexlivet vårt. Det skjedde aldri. I stedet tårnet problemene seg sakte men sikkert opp. Nå, syv år senere, er vi separert.

For meg markerte sugestoppen begynnelsen på slutten, og i etterkant er det tydelig at jeg burde ha tatt noen grep allerede da. Dessverre tok jeg ikke de grepene før det var for sent, og det gikk som det gikk. Er det en rimelig konklusjon at når dama slutter å suge deg, bør varsellampene for fremtidig brudd lyse?

Anonymkode: edc5b...847

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Så klart. Ingen jente liker faktisk å suge, vi gjør det kun for deres del, og er vi dritt lei dere hvorfor skal vi gjøre det da? Det samt alle andre små gester vi gjør for å blidgjøre partner går så klart bort når kjærligheten går bort. Man slutter å gjøre alle de små tingene for å gjøre hverandre glad, ikke bare seksuelt, men også helt vanlige hverdagslige ting.

Litt trist at det var sugingen du la merke til og ikke alle de andre tegnene da. Kanskje dette var noe av problemet?.. Et forhold er ikke kun sex, du vet det?

Anonymkode: 56853...2b1

• Liker 19
Skrevet

Jeg tror faktisk det er en slags sammenheng.

Nå er vi i en god periode og jeg elsker å suge ham. I perioder ting mellom oss har vært mindre greit, likte jeg det overhodet ikke. Han trodde det var det at jeg ikke ville suge som var problemet, men for meg var det alle de tingene som førte til at jeg ikke likte å suge lengre. Heldigvis har vi tatt tak hver gang - som regel før det går så langt at jeg ikke vil suge.

Hvis jeg skal tippe, var det noe annet som markerte begynnelsen på slutten for henne tidligere.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så klart. Ingen jente liker faktisk å suge, vi gjør det kun for deres del, og er vi dritt lei dere hvorfor skal vi gjøre det da? Det samt alle andre små gester vi gjør for å blidgjøre partner går så klart bort når kjærligheten går bort. Man slutter å gjøre alle de små tingene for å gjøre hverandre glad, ikke bare seksuelt, men også helt vanlige hverdagslige ting.

Litt trist at det var sugingen du la merke til og ikke alle de andre tegnene da. Kanskje dette var noe av problemet?.. Et forhold er ikke kun sex, du vet det?

Jeg er jente og jeg elsker det 🙊 

Anonymkode: 7060f...2f3

• Liker 8
Skrevet
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så klart. Ingen jente liker faktisk å suge, vi gjør det kun for deres del, og er vi dritt lei dere hvorfor skal vi gjøre det da?

Jeg kjenner mange som elsker å suge🙄Hvorfor svarer du med "vi" og "dere"...er du siamesisk?

Jeg tror det er manglende sexlyst... For å like å suge/slikke kan jo komme av hygiene og smak, det skal jo være godt for begge. Noen ganger kan lysten drepes av noe turn-off ting som har blitt gjordt eller sagt, eller at det er manglende spenning av kjedelig sex. Men det er ikke du alene som er årsaken for manglende sexlyst, du har også ansvaret for å opprettholde sexlysten til partneren. Og det er sjelden det går uten kommunikasjon, og gjøre ting for sin kjære bare for å behage, er noe jeg gjør mye...både for kjærlighet og til begjær. Og ha ei konstant fornøyd kjæreste gir meg trygghet og glede...og det er smittsomt😉

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, Bamseklemmer skrev:

Jeg kjenner mange som elsker å suge🙄Hvorfor svarer du med "vi" og "dere"...er du siamesisk?

Jeg tror det er manglende sexlyst... For å like å suge/slikke kan jo komme av hygiene og smak, det skal jo være godt for begge. Noen ganger kan lysten drepes av noe turn-off ting som har blitt gjordt eller sagt, eller at det er manglende spenning av kjedelig sex. Men det er ikke du alene som er årsaken for manglende sexlyst, du har også ansvaret for å opprettholde sexlysten til partneren. Og det er sjelden det går uten kommunikasjon, og gjøre ting for sin kjære bare for å behage, er noe jeg gjør mye...både for kjærlighet og til begjær. Og ha ei konstant fornøyd kjæreste gir meg trygghet og glede...og det er smittsomt😉

Hygiene er EKSTREMT viktig! De siste månedene har penisen til samboeren smakt stram gammel urin. Må holde pusten de første sekundene for å "vaske" vekk den jævlige smaken. Synd, fordi jeg elsker å suge men synes det er sååå ubehagelig å det opp med han😩 Vil ikke at han skal tro at jeg synes han er ekkel.

Pleide å suge han flere ganger i uken.. nå gjør jeg det kanskje 1 gang i måneden eller annenhver måned... 

Anonymkode: ecdce...480

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så klart. Ingen jente liker faktisk å suge, vi gjør det kun for deres del, og er vi dritt lei dere hvorfor skal vi gjøre det da? 

Herregud, prat for deg selv! 

Anonymkode: 3b683...11a

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synd at du har hatt så dårlige opplevelser med din seksualitet, håper du gjennvinner den. 🙂

Anonymkode: ac805...22c

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Her i gården har kona aldri sugd noe særlig, vi snakker om mye mindre enn 1 gang pr måned. Vi har sex kanskje 1-2 ganger pr uke (jada, vi er kjedelige). Det som er tragikomisk er at hun sier at hun liker å suge, men når hun suger gjør hun det bare veldig kort. I praksis noen få slikk og litt suging. Noen ganger når jeg spør om hun vil, så sier hun nei og dessuten er det jo ikke sålenge siden du fikk en blowjob (dvs. ikke mer enn noen uker siden). Til opplysning så er hennes definisjon av blowjob litt slikking og noen få sug, vi snakker om noen svært få minutter. Aldri til orgasme, sæd er jo så ekkelt må vite!

Ps! Jeg dusjer oftest/alltid før sex.

Pps! Jeg elsker å slikke henne, men det liker hun ikke.

Anonymkode: b0466...f84

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært i langvarig forhold med ei som hadde liknende innstilling til sex som hun som beskrives over. Ingen sex er minst like bra som middelmådig eller dårlig sex fant jeg ut etterhvert. Som singel er man i det minste fri til å prøve seg frem med andre. 

Anonymkode: ac805...22c

AnonymBruker
Skrevet

For min del markerte det nok et vendepunkt i forholdet, men det var også sammenfallende med flere tegn. Slutte å kysse farvel,  eller å si hei når en av oss kom hjem fra jobb.  Lange kjærtegn i hverdagen gikk til å bli korte nuss, før de forsvant etc.  20 år var vi sammen,  men nedturen begynte på halvveien. 

Anonymkode: e5d5c...7db

AnonymBruker
Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Kjenner mange som liker, inkludert meg. Men jeg hadde vært enig meg deg hvis du mente jenter liker ikke å suge hvis menn alltid presser på det, siden det burde komme naturlig. Jeg gjør det kun hvis jeg føler for det og han må respektere det, altså 50/50.

Anonymkode: e63d1...4b0

AnonymBruker
Skrevet

Tror det er vanlig å syntes suging er litt ekkelt, men så fjør man det allikevel i begynnelsen for å man tenker det er forventet. Lettere etterhvert, når man er tryggere på hverandre og man ikke burde trenger å måle sex opp i mot hvor glad man er i hverandre, å velge det bort. Jeg brekker meg av å skulle ha den i munnen så det kuttet jeg fort ut...

Anonymkode: 7f65c...3d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Whats in it for her???

Anonymkode: b5155...198

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sugde masse de første årene og ble kåt av det. Så fikk jeg nakkeproblemer etter et fall, og nå blir jeg gåen i kjevemuskulaturen/nakken så jeg har nesten sluttet. Er redd skaden blir verre. Kjæresten snakker aldri om det eller spør meg, men jeg har dårlig samvittighet. 

Anonymkode: 5adf3...f12

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det var veldig trist, og det var helt åpenbart en del av problemet. Hun var dårlig til å kommunisere behovene sine, og jeg var dårlig til å forstå dem. Synes for øvrig du kunne spart deg for det siste, nedlatende spørsmålet ditt. Og ikke vært så bastant på hva alle damer liker/misliker.

7 timer siden, Fioljenta skrev:

Hvis jeg skal tippe, var det noe annet som markerte begynnelsen på slutten for henne tidligere.

Dette er helt riktig, det var det. Men vi klarte ikke å snakke om det på en måte som økte hverandres forståelse for og tillit til hverandre.

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

For min del markerte det nok et vendepunkt i forholdet, men det var også sammenfallende med flere tegn. Slutte å kysse farvel,  eller å si hei når en av oss kom hjem fra jobb.  Lange kjærtegn i hverdagen gikk til å bli korte nuss, før de forsvant etc.  20 år var vi sammen,  men nedturen begynte på halvveien. 

Dette var veldig likt min opplevelse. Synd nedturen varte så lenge hos dere. Er du mann eller kvinne? (Mistenker at du er mann, siden du kun nevner andre praktiske/fysiske tegn. Men jeg har tatt feil om kjønn før her på KG.)

For dere som ikke liker å suge: Null stress, smaken er som baken, men det bidrar ikke til å svare på spørsmålet jeg stilte innledningsvis. I vårt tilfelle var oralsex (begge veier) en naturlig del av sexlivet som begge satte pris på de første årene. Hun setter nok fremdeles pris på det sånn generelt sett, det bare ble feil for henne å suge meg, når relasjonen vår ikke var der hun trengte at den skulle være for å suge meg.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er fint med dere som sier at dere liker det, men hvordan forholder det seg i et langvarig forhold, der dere har kommet dit at dere egentlig ikke liker karen lenger?   Jeg tror vi srekker oss litt lenger med sex i et dårlig forhold, når det gjelder å motta nytelse,  enn å skulle tilfredsstille den andre.  Det blir to egoister til slutt.  

Gjest Warrior
Skrevet (endret)

De fleste klarer nok å holde sammen selv om det ikke blir suging så nei det betyr ikke automatisk slutten for alle, men uten sex og kos det vil jeg si er slutten på et forhold. Da kan man like godt være venner i stedetfor kjærester. 

For meg er oralsex en del av sexlivet, men kunne aldri tvunget noen og det skal gå begge veier. Ikke bare få. Gi også😍 

Synes også det er viktig å finne ut grunnen til det hvis noen plutselig ikke vil mer. Kanskje det kan fikses? 

Endret av Warrior
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var veldig likt min opplevelse. Synd nedturen varte så lenge hos dere. Er du mann eller kvinne? (Mistenker at du er mann, siden du kun nevner andre praktiske/fysiske tegn. Men jeg har tatt feil om kjønn før her på KG.)

Du mistenker rett, men jeg nevner det ikke bare fordi jeg er mann, men fordi forholdet var veldig praktisk og fysisk basert. Vi var aldri gode samtalepartnere, eller hadde mye emosjonell nærhet. En av tingene jeg savnet etterhvert, var en kvinne med en mer typisk feminin snakkesalig, og synlig følsom fremtoning. 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du mistenker rett, men jeg nevner det ikke bare fordi jeg er mann, men fordi forholdet var veldig praktisk og fysisk basert. Vi var aldri gode samtalepartnere, eller hadde mye emosjonell nærhet. En av tingene jeg savnet etterhvert, var en kvinne med en mer typisk feminin snakkesalig, og synlig følsom fremtoning. 

Likevel holdt dere sammen i 20år?!? Det praktiske og fysiske må jo ha vært utenomjordisk den første halvdelen av ekteskapet, da...?  😝

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...