Gjest gjst Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Er du, eller har du vært forelsket i kjæresten din? Svett, nervøs, sommerfugler i magen, rasende hjerte? Hva gjør at du tenner på han om du ikke har opplevd dette?
Gjest gjesta Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 Fordi han er min beste venn og gir meg følelser jeg aldri har hatt og aldri vil få igjen...
Gjest serena Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 Har hatt kjærester som jeg ikke har vært forelska i. Det var nok deres mandighet jeg tente på da... Men tror generelt sett at det er viktig å ha hatt en gjensidig forelskelse å støtte seg til for de litt vanskelige dager som måtte komme, dersom en ønsker at forholdet skal vare over lengre tid...
Gjest Gjesta Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har vært veldig, veldig forelsket i kjæresten min/mannen min - men det har på en måte gått over til å bli noe mer enn det de siste årene. Jeg får ikke den store skjelven lenger når jeg ser han, naturlig nok, siden jeg jo ser han svært ofte. Ikke er tiden vi tilbringer sammen like spenningsfylt og full av forventning og nysgjerrighet som da vi var nyforelska, heller. Det er også veldig naturlig syns jeg. Men vi har det så utrolig fint sammen selvom ting er anderledes nå enn i begynnelsen. Følelsene jeg har for han er så mye, mye mer enn en forelskelse, og det er deilig. Har noen ganger lengtet tilbake til den tiden da alt var nytt og spennende, men jeg ville aldri ha bytta bort det vi har nå mot den forelskelsen. Alt til sin tid!
Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2005 #5 Skrevet 22. juni 2005 Jeg var ikke så veldig "forelsket" i kjæresten min da vi var sammen, men nå som han er en eks (og selv om jeg var den som endte forholdet) er jeg så forelsket at jeg ikke vet hvordan jeg skal få en ende på det!
Gjest Vindelspev Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 Jeg har vært veldig, veldig forelsket i kjæresten min/mannen min - men det har på en måte gått over til å bli noe mer enn det de siste årene. Jeg får ikke den store skjelven lenger når jeg ser han, naturlig nok, siden jeg jo ser han svært ofte. Ikke er tiden vi tilbringer sammen like spenningsfylt og full av forventning og nysgjerrighet som da vi var nyforelska, heller. Det er også veldig naturlig syns jeg. Men vi har det så utrolig fint sammen selvom ting er anderledes nå enn i begynnelsen. Følelsene jeg har for han er så mye, mye mer enn en forelskelse, og det er deilig. Har noen ganger lengtet tilbake til den tiden da alt var nytt og spennende, men jeg ville aldri ha bytta bort det vi har nå mot den forelskelsen. Alt til sin tid! Enig i dette. Glad for den vanvittige forelskelsen vi hadde i starten, samtidig er det vi har nå myye bedre, selv om det ikke er så intenst. Men den gærne forelskelsen mener jeg hører med, vi hadde nok ikke hatt det like deilig sammen nå om vi ikke hadde opplevd den store forelskelsen sammen. Tror jeg hadde blitt tullerusk om jeg skulle vært forelska hele tiden, det er godt å kunne fokusere på andre ting også.
Gjest synseren Skrevet 23. juni 2005 #7 Skrevet 23. juni 2005 Viktig å ikke glemme å sette pris på mennene våre!! De som trofast kommer hjem til oss hver dag. Som hjelper til der det trengs. Og som har valgt nettopp deg til sin livspartner. Viktig å sette pris på det man har, og ikke bare lengte etter alt en føler en ikke har. Da blir man lykkeligst tror jeg.... 3
Gjest ~*~ Skrevet 23. juni 2005 #9 Skrevet 23. juni 2005 Viktig å ikke glemme å sette pris på mennene våre!! De som trofast kommer hjem til oss hver dag. Som hjelper til der det trengs. Og som har valgt nettopp deg til sin livspartner. Høres ut som en husmor fra 1950-tallet. Med min ex-kjæreste opplevde jeg aldri forelskelse slik du beskriver det, gjst, og derfor ble det slutt etter en stund. Opplver man ikke forelskelse i starten, så er ikke det noe å bygge videre på, synes jeg.
Gjest Bellatrix Skrevet 23. juni 2005 #10 Skrevet 23. juni 2005 I starten var jeg så forelska at det var slitsomt. Var helt på tuppe hele tiden. Jeg er fortsatt forelske, men ikke på samme intense måten.
Gjest mm Skrevet 23. juni 2005 #11 Skrevet 23. juni 2005 dere som har hatt forelskelsen har det så klart topp nå. dere har vel også hatt tenning, og dette ligger vel i enda? forelskelse/tenning syns jeg er synonymer. hvordan skal man tenne om man ikke har vært forelsket?
Gjest Gjesten Skrevet 23. juni 2005 #12 Skrevet 23. juni 2005 dere som har hatt forelskelsen har det så klart topp nå. dere har vel også hatt tenning' date=' og dette ligger vel i enda? forelskelse/tenning syns jeg er synonymer. hvordan skal man tenne om man ikke har vært forelsket?[/quote'] Jeg tente først...ble forelsket etterpå.
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 23. juni 2005 #13 Skrevet 23. juni 2005 Jeg var ikke så veldig "forelsket" i kjæresten min da vi var sammen' date=' men nå som han er en eks (og selv om jeg var den som endte forholdet) er jeg så forelsket at jeg ikke vet hvordan jeg skal få en ende på det! [/quote'] Hmm, stakkar deg da Kan du gjöre noe med det?
Rapitap Skrevet 23. juni 2005 #14 Skrevet 23. juni 2005 Jo, jeg er på trynet forelsket i kjæresten. :kysse:
Dixie Skrevet 23. juni 2005 #15 Skrevet 23. juni 2005 Huff, jeg er ikke forelsket i kjæresten min.. Har nok aldri vært det heller, bare betatt men det gikk over... Tenner ikke på han heller så.... Men han er så bra fyr, og hver gang jeg prøver å gjøre det slutt så får jeg så vondt av at han blir så lei seg, også ber han meg prøve litt til, også går jeg med på det... Ja, jeg vet jeg må gjøre det slutt, men det er så fælt å såre det fineste menneske jeg har møtt. Han fortjener så mye bedre...
Rapitap Skrevet 23. juni 2005 #18 Skrevet 23. juni 2005 *slettet - holder med et innlegg av gangen Fugis*
Gjest Bellatrix Skrevet 23. juni 2005 #19 Skrevet 23. juni 2005 Siikkertt Dixie, som ikke har vært eller er forelsket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå