Gjest Anonymous Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Endelig midtsommer, og det betyr jo en liten markering. med dette mener jeg stort bål og masse folk :-) Det jeg lurer på er om jeg skal gå dit dersom jeg vet at det er en ex. der. vi omgås jo helt greit til vanlig, og det er jo bra. men med en gang det blir fest så fører det ene til det andre osv...... Dette har skjedd en gang før, og kan sikkert kanskje skje igjen. Dette skjedde for ca. et år siden, og har ikke skjedd igjen, selv om det har vært flere antydninger fra motsatt part. Hvorfor skjer slikt da?
Annie Skrevet 22. juni 2005 #2 Skrevet 22. juni 2005 Jeg er så glad jeg slipper sånne forvirringer. Ex, fest osv. Kunne ikke falt meg inn å vært på samme festen som han. Og å evt noe mer hadde i tilfelle vært overgrep!
mjau Skrevet 22. juni 2005 #3 Skrevet 22. juni 2005 vet om flere slike "å nei, skal på fest, kansje ex er der". det går som oftest helt fint, bare hold deg unna hvis du er redd det skal "skje" noe. du kommer sikkert opp i det dilemmaet at det er bedre å hoppe i det enn å gå rundt grøten.
Tiit Skrevet 22. juni 2005 #4 Skrevet 22. juni 2005 Hvorfor skjer slikt da? Vel, kan jo bare gjette litt, så klart.. Men hvorfor det skjer? Ikke helt ferdig med hverande? Nostalgiske følelser om noe som var bra? Rødvin eller så? Det trenger vel ikke skje noe om du ikke vil. Det blir sikkert en hyggelig fest.
Gjest gjest1 Skrevet 22. juni 2005 #5 Skrevet 22. juni 2005 Hadde ikke hatt noe problem med det, men nå har jo jeg et spesielt "forhold" med min også da. Men ja du sier noe der, i påvirket tilstand skjer ting mye lettere, derfor kom vi dit vi er i dag. Noenganger kan det gå greit som med oss, og andre ganger rett til helvete.
Gjest 1111 Skrevet 22. juni 2005 #6 Skrevet 22. juni 2005 Hvis du er redd for at det skal skje noe, men likevel vil gå på festen, så går du på festen og prøver så godt du kan å holde deg unna han, i alle fall på den måten.
Gjest Chachapuma iil Skrevet 24. juni 2005 #7 Skrevet 24. juni 2005 Jeg er så glad jeg slipper sånne forvirringer. Ex' date=' fest osv. Kunne ikke falt meg inn å vært på samme festen som han. Og å evt noe mer hadde i tilfelle vært overgrep![/quote'] ANNIE! Er det en krøllpelikan du har der?
Annie Skrevet 24. juni 2005 #8 Skrevet 24. juni 2005 ANNIE! Er det en krøllpelikan du har der? Aner ikke faktisk :oops:
Saeria Skrevet 24. juni 2005 #9 Skrevet 24. juni 2005 Aner ikke faktisk :oops: Det er en krøllpelikan. Se bare her: http://www.forskning.no/Artikler/2004/mai/...i/1084358230.39
LilleBille Skrevet 24. juni 2005 #10 Skrevet 24. juni 2005 Det er en krøllpelikan. Se bare her:http://www.forskning.no/Artikler/2004/mai/1084358230.39 .. og da var det avklart .. har lurt noen ganger hva du egentlig hadde bilde av
Annie Skrevet 24. juni 2005 #11 Skrevet 24. juni 2005 .. og da var det avklart .. har lurt noen ganger hva du egentlig hadde bilde av En krøllpelikan selvfølgelig!!!! Alle vet da det....... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå