Gå til innhold

Kramper i magen ved utløsning/orgasme?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er vi flere som får kramper i nederste delen av underlivet og magen ved utløsning?!?

Er ganske smertefullt og klarer ikke reise meg på flere minutter etter å kommet, er det vanlig..?!

K42

Anonymkode: 046b8...764

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg får det etter orgasme. Fryktelig kjedelig. Noen ganger blir jeg helt kvalm siden det er så vondt. Var hos gynekolog. Han undersøkte meg, men fant ikke noe grunn. Anbefalte å bytte prevensjon. Gjorde det, og det var borte en stund, men nå er det tilbake. Må dra dit en gang til.

K29

Anonymkode: 281ca...902

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har det også sånn, heldigvis ikke alltid men det skjer innimellom. Da blir jeg nødt til å legge meg i fosterstilling til det har gått over .. har også vært hos gynekolog men han finner ingenting feil. Er faktisk såpass vondt at jeg ofte dropper å få orgasmer så jeg slipper krampene 🙈 det føles som noen går inn i livmora, knyter rundt den og vrir!

Hvis jeg kommer i søvne så er det helt forferdelig, da får jeg helt utrolige kramper, blir kjempe kvalm og ligger i fosterstilling på bade og vet ikke hva jeg skal gjøre av meg..

K25

Anonymkode: 21708...ecb

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke helt om det kan sammenlignes, men jeg fikk sterke kynnere av orgasme da jeg var gravid. Har kjent litt smått på kramper i livmoren ved orgasme nå som jeg ikke er gravid, men ikke smertefullt hos meg. Kjenner bare at det strammer seg. 

Anonymkode: 326b8...f7a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får det innimellom, bare ikke mer enn noen sekunder. Mistenker at jeg har litt cyster på ene eggstokken som gjør vondt ved muskelsammentrekningene siden det er på samme sted hver gang. Kan få murringer og minikramper helt ut av det blå også, men mest når jeg strammer underlivet ved onanering og orgasme. Lest at cyster går opp og ned i størrelse, så satser på at det er det siden det ikke er konstant. 

Anonymkode: 6e611...36c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har opplevd å få kramper etterpå. Har ikke tenkt så mye over det, for det er ikke verre enn at det er verdt det. He he.

Anonymkode: 2763d...2df

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 hours ago, AnonymBruker said:

Får det innimellom, bare ikke mer enn noen sekunder. Mistenker at jeg har litt cyster på ene eggstokken som gjør vondt ved muskelsammentrekningene siden det er på samme sted hver gang. Kan få murringer og minikramper helt ut av det blå også, men mest når jeg strammer underlivet ved onanering og orgasme. Lest at cyster går opp og ned i størrelse, så satser på at det er det siden det ikke er konstant. 

Anonymkode: 6e611...36c

Ja lurer også på om det er noe underliggende problem som det du nevner!

Har bare hatt det sånn det siste halve året nå..

AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg har det også sånn, heldigvis ikke alltid men det skjer innimellom. Da blir jeg nødt til å legge meg i fosterstilling til det har gått over .. har også vært hos gynekolog men han finner ingenting feil. Er faktisk såpass vondt at jeg ofte dropper å få orgasmer så jeg slipper krampene 🙈 det føles som noen går inn i livmora, knyter rundt den og vrir!

Hvis jeg kommer i søvne så er det helt forferdelig, da får jeg helt utrolige kramper, blir kjempe kvalm og ligger i fosterstilling på bade og vet ikke hva jeg skal gjøre av meg..

K25

Anonymkode: 21708...ecb

Ja er utrolig ubehagelig!!😬

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...