VildeS Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Spinn-off fra Sommerhytta begynner på mandag. De tre dommerne skal lage hver sin hytte, og skal hver uke få hjelp av kjendiser. Flere som skal se på? Jeg ble skuffet når Sommerhytta ble utsatt til høsten men tenker dette er en trøst. https://www.tv2.no/a/11343513 (Har ikke funnet noen tråd om dette programmet, men om det finnes kan moderator slå dem sammen!) 2
VildeS Skrevet 27. april 2020 Forfatter #2 Skrevet 27. april 2020 Får holde liv i min egen tråd da.. Var det flere som så på? Jeg trodde at de skulle lage hver sin hytte, men det viste seg å være bare en. Syns egentlig at hele episoden dreide seg om kjendisenes bygging av nattbordet og særs lite om hytta. Ikke så veldig imponert over første episode. Håper det tar seg opp.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #3 Skrevet 27. april 2020 Skuffende greier, fenget ikke særlig... får håpe det tar seg litt opp, hvis ikke spørs det om jeg gidder å se videre🤨 Anonymkode: 3251e...b50 2
Lady Lovelylocks Skrevet 28. april 2020 #4 Skrevet 28. april 2020 Jeg syns ikke det var veldig gøy. Hadde håpet det var litt mer som Sommerhytta. Men jeg kommer sikkert til å se videre allikevel. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #5 Skrevet 1. mai 2020 Sett en episode på sumo, og det var kjedelige greier altså. Den varte bare i ti minutter, så dette virker litt som Torpet for meg. Det var jo egentlig meningen at Sommerhytta skulle gå nå i vår, og plutselig ble det utsatt. Kanskje Drømmehytta skulle være i tillegg, bare på Sumo? For å få kundene dit. Kommer ikke til å følge med videre. Anonymkode: 4200a...914
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2020 #6 Skrevet 1. mai 2020 Stusselige greier. Episodene er jo bare 10-12min. Og programmet handler jo 90% om kjendisene og deres «prosjekt». Savner Sommerhytta altså! Dårlig gjort at de ikke sender det før til høsten, det ble jo spilt inn i fjor sommer! Anonymkode: 64a6c...080
VildeS Skrevet 12. mai 2020 Forfatter #7 Skrevet 12. mai 2020 Sett tre episoder nå. (Episodene på vanlig TV er 45 minutt) Det er 5-10 minutter av hytta, resten er kjendisene som bygger og koseprater med Finn om sommerminner. Hyggelig nok, men jeg hadde forventet meg mer om hytta. Nei, jeg ser mer fram til at den vanlige sommerhytta-serien begynner. 1
Blålilla Skrevet 12. mai 2020 #8 Skrevet 12. mai 2020 Likte badet i siste episode da. Ville aldri funnet på det selv- men elsket resultatet
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2020 #9 Skrevet 14. mai 2020 Kunne vært et morsomt konsept, men når TV2 stiller med oppbrukte, ubrukelige "kjendiser" som Charter Svein og Erlend Elias, blir det hele bare for dumt. Her sett typ 5 min, og skal ikke se mer. Rett å slett ræl! Anonymkode: 83152...8b1
AnonymBruker Skrevet 18. mai 2020 #10 Skrevet 18. mai 2020 For et surrere program. Men er opptakene gjort over flere dager? I dagens program plaskregner det og er grått, mens i neste sekund går de i andre klær og drt er strålende solskinn? Anonymkode: 2fa65...820
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2020 #11 Skrevet 20. mai 2020 Etter finalefiaskoen i sommerhytta, hadde jeg bestemt meg for at jeg ikke orka å se på mer av denne serien. Så tilfeldivis noen minutter av drømmehytta, og snork så kjedelig.. Anonymkode: 74c1e...068
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå