AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Hadde dere vært bekymret for å dra til tannlegen nå? Jeg må, men håper og regner med de er nøye med hygiene og bruk av munnbind osv. De vil jo være helt oppe i ansiktet mitt Anonymkode: ec407...a69
every woman Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Nei, det er jeg ikke det minste bekymret for. Jeg skal legge en krone snart. Ser ikke noe problem i det. Hvis noen tar dette på alvor, så bør det være tannlegene. 3
Pillarguri Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Skal til tannlegen på mandag, og er ikke det minste bekymret. Jeg tilhører risikogruppen for Korona, men føler meg trygg på at tannlegen har gjort alt for at ikke pasientene hans skal bli smittet. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde dere vært bekymret for å dra til tannlegen nå? Jeg må, men håper og regner med de er nøye med hygiene og bruk av munnbind osv. De vil jo være helt oppe i ansiktet mitt Anonymkode: ec407...a69 Ja, men de er jo ekstremt nøye på hygiene til vanlig så jeg tror at det går helt fint. Jeg har aldri vært borti en tannlege som ikke bruker munnbind til vanlig. Anonymkode: f7229...7df 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Tannlege tror jeg ikke er så skummelt akkurat nå, med tanke på hvor nøye de er med hygiene. Hvis det er noe viktig så bør du kanskje gå. Anonymkode: 36146...1c5 2
Kittykat Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 Jeg er ikke bekymret for å dra til tannlegen nå. Tannlegen er jo ganske nøye med hygiene ellers. Nå vil de bare være enda mer nøye. Men var obs på å betale ekstra pga smittevern tiltak. Jeg leste at det kan bli så mye som 750 kr dyrere hos tannlegen pga dette. Om det er så, det finner jeg ut når jeg skal til tannlegen om 1,5 uke, til kontroll. 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #7 Skrevet 25. april 2020 Jeg var hos tannlegen i går. Han hadde på munnbind fra jeg kom inn til jeg dro. Han hadde også teipet fast munnbindet til nesen, slik at det satt skikkelig fast og ikke sklei opp eller ned. Alt ble spritet før jeg satt meg og så fort jeg reiste meg opp fra stolen. Var overhode ikke skummelt. Anonymkode: b7e7e...05c
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #8 Skrevet 25. april 2020 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg var hos tannlegen i går. Han hadde på munnbind fra jeg kom inn til jeg dro. Han hadde også teipet fast munnbindet til nesen, slik at det satt skikkelig fast og ikke sklei opp eller ned. Alt ble spritet før jeg satt meg og så fort jeg reiste meg opp fra stolen. Var overhode ikke skummelt. Anonymkode: b7e7e...05c Avspriting av stol og utstyr som ikke kan steriliseres mellom pasienter er selvsagt normal rutine og har intet med forsterket smittevern å gjøre. Anonymkode: f3b65...9a6 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #9 Skrevet 25. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Avspriting av stol og utstyr som ikke kan steriliseres mellom pasienter er selvsagt normal rutine og har intet med forsterket smittevern å gjøre. Anonymkode: f3b65...9a6 Sikkert, men dette ble gjort rett foran meg. Det har jeg ikke vært borti før. Hva de gjorde før og etter jeg gikk vet jeg jo ikke. Anonymkode: b7e7e...05c 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #10 Skrevet 25. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkert, men dette ble gjort rett foran meg. Det har jeg ikke vært borti før. Hva de gjorde før og etter jeg gikk vet jeg jo ikke. Anonymkode: b7e7e...05c Veldig rart, kanskje det ble gjort foran deg så du skulle føle deg trygg. Unødvendig å sprite av en stol to ganger mellom hver pasient av smittevernmessige hensyn. Anonymkode: f3b65...9a6 1
Anbefalte innlegg