AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Litt klein situasjon med samboer og svoger, svoger har blitt sammen med tidligere flørt av broren sin/min samboer. Vi har møttes et par ganger og jeg ser på henne at hun blir helt rar når samboeren min er i rommet. Er vi ute og det er varmt så tar han av seg genser for å ha kun t skjorte, da blir hun skikkelig brydd når han tar av seg genseren. Har vi vært inne og han sitter med jakka på litt, så blir hun brydd når han tar av seg jakka. Når vi 4 er i samme rom er hun helt stille og rar, går samboeren min ut så kan hun prate litt. Hva skjer med det? Anonymkode: dc30c...e09
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Er hun 14? Hvis ikke så er det ganske rart. Anonymkode: 1579d...9e9 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er hun 14? Hvis ikke så er det ganske rart. Anonymkode: 1579d...9e9 Tror hun er ca 30 år gammel. Det blir bare kjempe rart. Når familien i blant er samlet så går hun alene inn hos svoger i stedet for å bli med også. Har jo ikke sjans til å bli kjent med henne. Skjønner ikke stort jeg. Anonymkode: dc30c...e09
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Tror hun er ca 30 år gammel. Det blir bare kjempe rart. Når familien i blant er samlet så går hun alene inn hos svoger i stedet for å bli med også. Har jo ikke sjans til å bli kjent med henne. Skjønner ikke stort jeg. Anonymkode: dc30c...e09 Du skjønner vel at hun freaker litt rundt samboeren din..? 1. Hun er fortsatt tiltrukket av han. 2. Hun er ikke tiltrukket av han, men vet ikke hvordan hun skal oppføre seg for at du ikke skal tro hun er tiltrukket av han. Anonymkode: f34cf...d15 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 3. Det skjedde noe kjipt og hun liker ikke å måtte prate med ham. Anonymkode: 35008...7a6 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du skjønner vel at hun freaker litt rundt samboeren din..? 1. Hun er fortsatt tiltrukket av han. 2. Hun er ikke tiltrukket av han, men vet ikke hvordan hun skal oppføre seg for at du ikke skal tro hun er tiltrukket av han. Anonymkode: f34cf...d15 Jeg burde vel freaket ut jeg også da? Eller svoger burde føle seg nervøs? Anonymkode: dc30c...e09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå