Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har planer om å kjøpe oss en bil innen rimelig tid. Og nå skal jeg liksom undersøke litt på egenhånd. Det eneste jeg vet er at jeg har lyst på en litt høy bil, at det må være min.1,8 l.motor, og at den må være sikker og stødig. Den skal ikke være ny. Pris opp mot 180 000, kanskje.. Noen som har en bil de er veldig fornøyd med?

Vi skal innom Oslo i sommer på bilferie. Tro om det blir veldig mye styr å kjøpe bil der mens vi er der? Vi bor jo atskillig lengre nord, slik at det er forholdsvis mye dyrere med bil der..

Ønsker bare noe lure innspill om noen har.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

ny bil er dyrt som du sier,men må man så må man. Spørs jo hvilke krav du setter til bilen, bagasjeplass ol.. Alltid kjekt med stasjonsvogn om du drasser rundt med mye "pikk pakk". Å så er det greit med 4wd dersom du kjører mye på dårlige veier/bakker. Men til den prisen får du jo heller ikke allverden. JEg ville kjøpt en Nissan Primera om jeg var deg. Da får du en som er ganske ny (02-03 mod.) til din pris... Og de bilene er veldig slitesterke, og helt greie å kjøre, så du vil da ha bil i maaange år fremover...

MEN, du får jo også en flott motorsykkel til den prisen, men det spurte du jo ikke om da......

Skrevet

Subaru Forrester! Kjempebehagelig å kjøre, 4WD, god bakkeklaring (høy), god plass inni til både fører, passasjerer og baggasje. Og ikke minst - problemfritt bilhold i mange år :)

Du bør klare å få en brukt 99-modell for 180.000,- .

Stjerne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...