AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Noen som har prøvd å ha et fohold til kollegaen sin? Hva syns de andre på arbeidsplassen om dette og hvrodan er det å være forelsket i en som en må se på daglig basis. Anonymkode: 60a77...b02
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Always ends up bad... Anonymkode: 11e79...49e 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Ender ikke alltid feil. Jeg har hatt forhold til flere kollegaer på forskjellige arbeidsplasser. Den ene bodde jeg med i mange år. Det andre forholdet bare gikk over av seg selv. Helt ukomplisert. En annen kollega av og på i 13 år. Anonymkode: d1068...771
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Jeg er forelsket i en på jobb. Jeg har ikke gjort noe med det, men arbeidsdagene er mye koseligere når man jobber sammen med noen man har god kjemi med og flørter litt med. Tør ikke å tenke på hvordan det hadde blitt hvis vi hadde blitt uvenner eller noe.. Anonymkode: 0f702...82f
Thea82 Skrevet 26. april 2020 #5 Skrevet 26. april 2020 Det blir hurtig komplisert;) jeg møtte min nåværende samboer på jobb. Vi holdt det hemmelig til vi visste det var noe seriøst vi ville satse på, og så skiftet vi jobb. Jeg kunne ikke jobbet tett med noen jeg hadde et forhold til, og jeg hadde vært ukomfortabel om det gjaldt noen av mine kollegaer. Men er det en stor bedrift og man ikke jobber i samme avdeling er min erfaring at det går fint (flere ektepar på min tidligere arbeidsplass).
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #6 Skrevet 26. april 2020 I min jobb er det faktisk ganske vanlig med familieforhold blant kollegaer. Flere er gifte, samboere eller far og sønn f.eks. Nå kan dette høres ut som en familiebedrift, men det er det altså ikke. Jeg er selv gift med min tidligere kollega. Vi bestemte oss for at det var sunnere for oss som par å ha hver vår jobbhverdag, derfor byttet vi begge jobb. Det blir unektelig litt kronglete å ha et forhold til en kollega, både i forelskelsesperioden og senere. Folk skjønner jo hva som skjer. Og etter at man har blitt et par er det mange som tenker at man er to i alle felles avgjørelser i avdelingen. Det har skapt litt splid noen ganger. Og er det far og sønn tenker mange at sønnen har fått jobben kun pga sin far. Dermed er mitt tips å finne noe annet enn sitt familiemedlem. Anonymkode: 2298e...3ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå