Gjest jeg Skrevet 22. juni 2005 #1 Skrevet 22. juni 2005 Vi har ett års bryllupsdag på søndag og jeg har ikke greid å finne på noe til min kjære. Vet at det er papir som er tema for den første bryllupsdagen men hva skal jeg finne på? Trenger tips!!! Hva gjorde dere på deres første bryllupsdag? Føler meg litt lost da jeg føler at dette er noe jeg burde greie å finne ut av - men min unnskyldning er ammetåke :oops:
Gjest Lompa i.i Skrevet 23. juni 2005 #3 Skrevet 23. juni 2005 Gi ham et kort, medfølgende en oversikt over de forskjellige bryllupsdagene.Så lager du deg et undertøysett i noe mykt papir og overrasker ham med når dere skal legge dere for kvelden. Sexy,billig og morsomt.
Gjest gjest1 Skrevet 23. juni 2005 #4 Skrevet 23. juni 2005 Sexy' date='billig og morsomt.[/quote'] Høres ut som meg det jo :D (sorry kunne ikke dy meg :oops: )
Gjest Tari i.i Skrevet 23. juni 2005 #5 Skrevet 23. juni 2005 Gi ham et kort' date=' medfølgende en oversikt over de forskjellige bryllupsdagene.Så lager du deg et undertøysett i noe mykt papir og overrasker ham med når dere skal legge dere for kvelden. Sexy,billig og morsomt.[/quote'] Noe forslag til hva slags papir og hvordan man skal lage det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå