Gå til innhold

Positivt eller negativt å være trang?

Isla

Anbefalte innlegg

Har i diskusjonen om det at mannen mister følelsen under akten etterhvert kommet litt over på det å ha en trang eller vid fi***.

Lurer egentlig på om dette er en positiv ting? Ja, det er vel bedre å være litt trang enn litt vid. Men i så mange sammenhenger høres det litt negativt ut å være trang... Å være FOR trang skjønner jeg kan være litt kjipt, men ikke "vanlig" trang :roll:

I enkelte sammenhenger kommer det uttalelser hvor det å være trang høres negativt ut... :o

Noen svar eller kommentarer her fra våre eksperter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det blir vel en smakssak det også vil jeg tro. Kjedelig når det føles som å stikke p*kken i en bøtte med vann, men også kjedelig når man ikke kommer inn. Har vel egentlig opplevd begge deler, og jeg vil faktisk da foretrekke å ikke komme inn. Da slipper man i allefall å bekymre seg over hva jenta egentlig må føle og tenke når man ikke kjenner mye selv.

Foretrekker trange, men det er ikke gitt at man må være naturlig trange. Det finnes jo muskler der nede hos dere som kan trenes, og ei jente som er veltrent der nede er som oftest ei god elskerinne.... Det er som oftest en grunn til at hun har trent.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er trang og jeg veit det, og menn tenner på det.

Det vil jo bli flaut hvis mannen eller du ikke kjenner noe.

Damer som har fått barn er litt sløve der.

Jeg har flere barn og selv om jeg har tatt keisersnitt alle gangene, så har jeg trent, trent og trent.

Og selv om det er flere år siden minstebarnet kom , så trener jeg enda.

Mannen liker å kjenne deg og han liker også det faktum at han føler at han fyller deg.

Det er like kjedelig for en mann og ha sex med ei som er stor som ei låvedør , som det er for ei dame og ha sex med en som har lite utstyr.

Alle vil jo kjenne hverandre, for hva er vitsen hvis ikke.

:wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trang må vel være det beste?

Det er ihverfall ingen som har sagt "Det er noe jeg må snakke med deg om...jeg må inrømme at jeg synes du er litt for trang, skulle ønske du var litt videre..det er ikke noe du kan gjøre selv for å få til det vel?" :ler:

Jeg synes ihverfall at jo mer friksjon jo bedre er det :blunke:

PS: Det er jo en annen sak hvis han ikke kommer inn i deg i det hele tatt da, men såå trang har jeg vel aldri vært..(ok, det var vel ikke så lett den HELT første gangen men..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel en kjent sak at det å være trang er positivt. Ingen vil vel ha føelsen av å "kaste ei pølse gjennom haakonshall" Kanskje litt å ta i men.. Heller for trang enn for vid?

-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare å slappe av, tror du fleste gutter liker en trang f****. HVis du møter en dame med veldig vid, begynner man å tenke litt på hva hun fordriver tida si med.... :blunke: :blunke: :blunke: :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

For meg er det negativt (og frustrerende) å være trang. Er 23 og har til dags dato ikke fått til sex helt ordentlig, for den kommer rett og slett ikke inn.

Har viet ut litt gradvis ved hjelp av tampongbruk, men de første årene kunne jeg ikke bruke tamponger heller, for jeg fikk den ikke inn uansett hvor mye jeg slappet av.

Får forhåpentligvis viet ut litt for hver gang vi prøver, men så har jeg vondt hver eneste gang vi "har sex" også.

Skulle tro jeg var sydd igjen nederst.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det å ha samleie med en "vid" kvinne er på ingen måte negativt - hvis hun har muskler hun kan hjelpe til med.

Jeg synes det er deilig at hun er litt vid - jeg kan jo holde på ganske lenge da. Hun kan "klemme til" og "slappe av" under akten, noe som gir en deilig variasjon som bare en vid kvinne kan gi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Det er ikke tranghet/vidhet det som av gjør men muskel bruken i skjeden.

Med unntak for dem som er så trange at dem ikke for inn pi**en, og dermed ikke for gjennomført et "normalt" samleie uten masse smerter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første gangene jeg hadde sex var jeg så trang at han ikke kom inn i meg uten glidemiddel :oops: , det går heldigvis mye bedre nå, selv om jeg fremdeles er ganske trang (han får den inn nå)... Å være trang er bra for begge parter det :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri trent noe knipeøvelser, og har alltid fått høre jeg er ganske så trang.

Ja jeg har nok fått høre at jeg er litt for trang for enkelte, mens andre igjen bare har syns det er helt topp.

Kommer vel an på mannen det da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også fått høre av kjæresten min at trangere og deiligere dame enn meg har han aldri hatt :ler: Så positivt er det nok.

Håper jeg kan knipe det tilbake til det normale etter fødselen i februar :wink:

Måtte forresten le høyt av uttrykket "kaste pølse gjennom haakonshall", det var helt konge :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest RomeoBoy!

Trangt er best! Men det er litt kjipt å få brannsår på kuken, så man ikke kan runke på 14 dager. Men det har jeg bare opplevd med en jomfru :wink:

Så du skal bare kose deg, med den trenge fi... di :P

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Klem RomeoBoy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Du opplevd henne som trang, men du har tørr pu*t henne, hunn har ikke hvert tilstrekkelig kåt når du putta inn pi**en i henne. :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Man for ikke brannsår av ei trang'en, men av en tørr :kul::kul::kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Passe trang er deilig, når alt det andre stemmer.

Det handler om å ta seg tid for begge, nærheten ved å føle at man bare passer utrolig godt sammen kan bare ikke beskrives :wink:

Vær deg selv, la andre være seg selv, og nyt det!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nå er der svært få kvinner som oppnår orgasme ved at mannen driver og pumper ut og inn - enten man er stram eller vid. En god elsker vet at vi foretrekker annen stimulering i tillegg.

De fleste kvinner blir videre nedentil etter fødsler - man sprekker eller blir klippet - og selvom man blir sydd etterpå, så blir man ikke som før. Min mann og jeg har ihvertfall glimrende sex selvom jeg har født to barn og ikke er like stram som jeg var da jeg var tyve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Trangt er godt, men barnefødsler er ikke noe problem. Min kjære har født 2 barn, men jeg synes hun er trangere nå enn noen gang. Men hun har jo trent seg opp etter fødslene da.

Og skulle hun bli for våt og det blir for lite motstand så er det bare å vippe'n inn i rompa! DIGG DIGG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...