Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest TV3filmen
Skrevet

Handlet om en jomfrumorder. Noen som så den? Hva het den? Og hvem var Lorelee Sherman? Hvordan gikk det til slutt? Den var så spennende, men fikk bare med meg den midterste delen... :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Filmen heter Cherry Falls, og er en av de dårligste filmene jeg noen sinne har sett. Den begynte bra, men derfra gikk det bare nedover. Tenk at den holdt meg oppe i går!

Og filmen endte slik:

(spoilers, spoilters...)

Lorelee var en jente som ble utsatt for gruppevoldtekt fra fire gutter. Disse guttene var flinke, populære elever. Lorelee var en outsider. Det hele ble hysjet ned og Lorelee forlot byen. To av guttene viste seg å være rektoren og sheriffen.

Sheriffen fant rektoren død, og ble angrepet selv. Jody oppsøker sin lærer etter en krangel med eks'en, og hjelper ham med en koffert. Det viser seg at innholdet i kofferten er sheriffen, og morderen virkelig er læreren, som er sønnen til Lorelee, og født som et resultat av gruppevoldtekten.

Filmen ender med blodbad på en sex-fest(!), som elevene arrangerte i og med at bare jomfruer ble angrepet. Morderen ble tilslutt tatt av dage av 1. betjenten.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...