AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #41 Skrevet 28. april 2020 15 minutter siden, AnonymBruker said: Du bør roe litt ned, Ts, du trenger ikke teste hver dag. Testene dine har vært positive hele veien, men hvis du søker svar på om du har en baby i armene om 9 måneder, så leter du på feil sted. Ingen kan vite svaret på det. Du er veldig kort på vei, og det er fortsatt lenge til du når den "trygge" grensen, hvor sannsynligheten for spontanabort blir forsvinnende liten. Sjansen for at det går bra er større enn sjansen for at det går dårlig, det er det eneste vi her inne kan fastslå. Hva er egentlig grunnen til at du tester så mye? Har du opplevd flere SA? Har du vært prøver lenge uten hell? Anonymkode: af364...776 Kanskje pga alderen min .. er 36 og trodde ikke jeg skulle bli så lett gravid 😂😫 tester meg ikke mer nå! Anonymkode: cbfbc...a55
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #42 Skrevet 28. april 2020 Uansett så er jo testene positive! Gratulerer så mye 😊 resten må du bare ta som det kommer! Jeg hadde tidlig ul uke 8 og det betrygget meg litt frem til jeg tok enda en i uke 12/13😊 kan være kjekt om du er engstelig 😊 Anonymkode: 6acf3...839
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #43 Skrevet 28. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Uansett så er jo testene positive! Gratulerer så mye 😊 resten må du bare ta som det kommer! Jeg hadde tidlig ul uke 8 og det betrygget meg litt frem til jeg tok enda en i uke 12/13😊 kan være kjekt om du er engstelig 😊 Anonymkode: 6acf3...839 Tusen takk Tok du privat ? Anonymkode: cbfbc...a55
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #44 Skrevet 28. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Tusen takk Tok du privat ? Anonymkode: cbfbc...a55 Ja det gjorde jeg! Men når det er sagt: da jeg kom på ordinær ul så virket ikke han så begeistret for at jeg hadde vært privat tidligere, og han sa da at det holdt at jeg var bekymret for å få komme inn på ul. Så mulig man kunne fått komme via fastlegen da🥴 Men kommer nok til å gå privat neste gang også, da vi var så fornøyd der vi var og hadde 3 ul der😊 Anonymkode: 6acf3...839
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå