AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #21 Del Skrevet 27. april 2020 Tok en til idag men med RFSU sin. Anonymkode: cbfbc...a55 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #22 Del Skrevet 27. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Tok en til idag men med RFSU sin. Anonymkode: cbfbc...a55 Anonymkode: cbfbc...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #23 Del Skrevet 27. april 2020 Kjemisk eller ikke😅 herregud .. du er gravid 😇😇 men siden d er tidlig før IKM tror jeg man ikke må se for seg babyen riktig enda, for sin egen del. Mange kan ha graviditet åsså kommer den som mensen uten å vite d selv. Baksiden ved sååå tidlig test. MEN mest sannsynlig er der jo ikke kjemisk som alle skriver om her. Sjangsen for at d er realitet er sååå mye større😇 Anonymkode: c7e58...286 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #24 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Kjemisk eller ikke😅 herregud .. du er gravid 😇😇 men siden d er tidlig før IKM tror jeg man ikke må se for seg babyen riktig enda, for sin egen del. Mange kan ha graviditet åsså kommer den som mensen uten å vite d selv. Baksiden ved sååå tidlig test. MEN mest sannsynlig er der jo ikke kjemisk som alle skriver om her. Sjangsen for at d er realitet er sååå mye større😇 Anonymkode: c7e58...286 Takk! jeg regnet ut feil har ca ikm idag Anonymkode: cbfbc...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #25 Del Skrevet 27. april 2020 Jeg fikk en sånn som det siste bildet, og fikk panikk for ønsket ikke da, så tok 5 tester til som viste akkurat det samme. Men for min del så viste det seg at jeg ikke var gravid. Hva har skjedd da? Anonymkode: 14c34...40e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #26 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg fikk en sånn som det siste bildet, og fikk panikk for ønsket ikke da, så tok 5 tester til som viste akkurat det samme. Men for min del så viste det seg at jeg ikke var gravid. Hva har skjedd da? Anonymkode: 14c34...40e Tok du med samme merke test? Anonymkode: cbfbc...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #27 Del Skrevet 27. april 2020 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk! jeg regnet ut feil har ca ikm idag Anonymkode: cbfbc...a55 Da er den veldig svak for at du har ikm i dag... Anonymkode: 72f0c...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #28 Del Skrevet 27. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Da er den veldig svak for at du har ikm i dag... Anonymkode: 72f0c...691 Hmm ja. Streken har blitt sterkere nå med tiden.. Kanskje jeg hadde el før eller regnet ut feil. Ikke lett å vite... får bare ta en clearblue om noen dager . Synes er forskjell på første test jeg tok og denne nå Anonymkode: cbfbc...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #29 Del Skrevet 27. april 2020 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hmm ja. Streken har blitt sterkere nå med tiden.. Kanskje jeg hadde el før eller regnet ut feil. Ikke lett å vite... får bare ta en clearblue om noen dager . Synes er forskjell på første test jeg tok og denne nå Anonymkode: cbfbc...a55 Ser jo absolutt positiv ut da i hvert fall😄 Anonymkode: 72f0c...691 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #30 Del Skrevet 28. april 2020 Oppdatering ; dagens test. Kjøpte en som kun viser positiv fra dag en etter forventet menstrasjon. Anonymkode: cbfbc...a55 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #31 Del Skrevet 28. april 2020 Anbefaler å ikke teste før IKM. Av egen erfaring. Vet det er vanskelig.. men jeg fikk positive tester og plutselig «ikke gravid» og det var trolig en kjemisk siden jeg begynte å blø en liten uke etter forventet mens. Og testen ble negativ noen dager før jeg begynte å blø. Anonymkode: 6acf3...839 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bittelillebolla Skrevet 28. april 2020 #32 Del Skrevet 28. april 2020 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Oppdatering ; dagens test. Kjøpte en som kun viser positiv fra dag en etter forventet menstrasjon. Anonymkode: cbfbc...a55 Gratulerer så mye! Det er ingen tvil! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #33 Del Skrevet 28. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker said: Anbefaler å ikke teste før IKM. Av egen erfaring. Vet det er vanskelig.. men jeg fikk positive tester og plutselig «ikke gravid» og det var trolig en kjemisk siden jeg begynte å blø en liten uke etter forventet mens. Og testen ble negativ noen dager før jeg begynte å blø. Anonymkode: 6acf3...839 Har barn fra før og alltid testet positiv tidlig og streken ble sterkere med tiden Anonymkode: cbfbc...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #34 Del Skrevet 28. april 2020 8 minutter siden, AnonymBruker said: Anbefaler å ikke teste før IKM. Av egen erfaring. Vet det er vanskelig.. men jeg fikk positive tester og plutselig «ikke gravid» og det var trolig en kjemisk siden jeg begynte å blø en liten uke etter forventet mens. Og testen ble negativ noen dager før jeg begynte å blø. Anonymkode: 6acf3...839 Kjemisk graviditet er veldig vanlig, mye vanligere enn abort senere i svangerskapet. Mange kvinner er ikke klar over at de har blitt befruktet engang, da de gjerne får menstruasjonen til omtrent riktig tid. «Normale» graviditetstester ikke vil slå ut på det, men de mest sensitive graviditetstestene kan fange det opp og gi noe som gjerne oppfattes som et «falskt» positivt utslag før de går tilbake til å vise negativt resultat. her er det brukt normal test? Ikke tidlig test 🤷🏻♀️ Anonymkode: cbfbc...a55 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #35 Del Skrevet 28. april 2020 Du bør roe litt ned, Ts, du trenger ikke teste hver dag. Testene dine har vært positive hele veien, men hvis du søker svar på om du har en baby i armene om 9 måneder, så leter du på feil sted. Ingen kan vite svaret på det. Du er veldig kort på vei, og det er fortsatt lenge til du når den "trygge" grensen, hvor sannsynligheten for spontanabort blir forsvinnende liten. Sjansen for at det går bra er større enn sjansen for at det går dårlig, det er det eneste vi her inne kan fastslå. Hva er egentlig grunnen til at du tester så mye? Har du opplevd flere SA? Har du vært prøver lenge uten hell? Anonymkode: af364...776 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #36 Del Skrevet 28. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjemisk graviditet er veldig vanlig, mye vanligere enn abort senere i svangerskapet. Mange kvinner er ikke klar over at de har blitt befruktet engang, da de gjerne får menstruasjonen til omtrent riktig tid. «Normale» graviditetstester ikke vil slå ut på det, men de mest sensitive graviditetstestene kan fange det opp og gi noe som gjerne oppfattes som et «falskt» positivt utslag før de går tilbake til å vise negativt resultat. her er det brukt normal test? Ikke tidlig test 🤷🏻♀️ Anonymkode: cbfbc...a55 Alle tester kan slå ut på kjemisk, digital også. Trenger ikke være tidligtest for å fange opp det. Frem til uke 5 er alle graviditeter kjemisk (altså at de kun kan vises kjemisk (blod, urin) og ikke på ultralyd. Anonymkode: 31e06...278 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #37 Del Skrevet 28. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Har barn fra før og alltid testet positiv tidlig og streken ble sterkere med tiden Anonymkode: cbfbc...a55 Ja, poenget var bare at det er lettere å oppdage evt en graviditet som kan ende i kjemisk abort når man tester veldig tidlig. Jeg gjorde det jo selv, var bare derfor jeg sa det😉 Alle vet jo at, ser du to streker og de blir sterkere så er man gravid, men ingen på et forum kan spå hvordan det kommer til å gå. Anonymkode: 6acf3...839 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #38 Del Skrevet 28. april 2020 Åå veldig positiv da 😍 gratulerer ❤️❤️ Håper på lykke denne mnd også, har prøvd i snart to år 😊 Anonymkode: ea928...5d2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
GulSitron Skrevet 28. april 2020 #39 Del Skrevet 28. april 2020 Mine tester da jeg var ca 4uker på vei. Gratulerer!! 🥰 TS, hvis du ikke gjør det alt - begynn å ta folsyre hver dag. Gjerne multivitamin også. Så bestiller du deg en legetime om ca en mnd, da tar du med deg urinprøve. Så får du en samtale med legen, beregner termin i forhold til første mensdag forrige syklus. Hvis du vil kan du bestille deg time for TUL (etter du har kommet inn i uke 6) og bekrefte at du er gravid. Det gjorde jeg, men jeg klarer fortsatt ikke innse at jeg er gravid.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #40 Del Skrevet 28. april 2020 1 time siden, AnonymBruker skrev: Kjemisk graviditet er veldig vanlig, mye vanligere enn abort senere i svangerskapet. Mange kvinner er ikke klar over at de har blitt befruktet engang, da de gjerne får menstruasjonen til omtrent riktig tid. «Normale» graviditetstester ikke vil slå ut på det, men de mest sensitive graviditetstestene kan fange det opp og gi noe som gjerne oppfattes som et «falskt» positivt utslag før de går tilbake til å vise negativt resultat. her er det brukt normal test? Ikke tidlig test 🤷🏻♀️ Anonymkode: cbfbc...a55 Nettopp🙈 men hvis du da tester veldig tidlig og får positiv test så er det utrolig kjipt når mensen kommer likevel. Og det er ikke bare tidligtester som slår ut. Jeg fikk positiv med tidlig, vanlig og digital. 4 dager senere stod det «ikke gravid» og totalt en knapp uke etter forventet mens begynte jeg å blø. Hadde jeg ikke visst vi prøvde så hadde jeg sikkert ikke tenkt så mye på det, og dermed ikke testa så tidlig. Men skjønner trangen til å teste tidlige; been there! Anonymkode: 6acf3...839 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå