Gå til innhold

Hva er deres favorittproteinbar?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er deres favorittproteinbar? Og hvorfor? Legg gjerne ved link! :) 

Ser hele tiden etter nye proteinbarer som primært er gode på smak, men også har mye proteiner og ikke skyhøyt kaloriinnhold per 100 gram. Synes mange barer der ute har den rare "proteinpulversmaken", eller hva jeg skal si? Jeg skal bruke dem til snacks/kos og ikke restitusjon etter trening, så restitusjonseffekten er ikke viktig for meg. 

Anonymkode: 7cfa4...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barebells cashews eller fudge, samt nutramino vanilla and caramel! 

Barebells er uten tilsatt sukker. Begge er lave i kalorier og inneholder 20g protein pr bar

AnonymBruker
Skrevet

Yt med peanutt, 179 kalorier pr bar!

Anonymkode: 83ca3...ba4

AnonymBruker
Skrevet

Synes den power king cookies and cream smaker ok. Den har ikke den grusomme konsistensen som mange andre barer har. Og så har den ikke kunstig søtning (liker ikke smaken av søtstoff).

Anonymkode: ab18b...df2

AnonymBruker
Skrevet

Maxim crunchy brownie :) 

Anonymkode: d3cb4...41d

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler at ikke mange deler mitt syn, men jeg er veldig glad i enkelte barer fra Quest. Spesielt white chocolate raspberry 😋

Vet at de har en litt spesiell konsistens og smak som ikke veldig mange er glad i, men jeg lærte meg å like dem for mange år siden da de var noe av det «sunneste» på markedet (sukkerfri og høyt proteininnhold) - og jeg spiste ikke noe særlig av andre søtsaker, så alt som dekket behovet for søtt var velkomment i min munn.

Anonymkode: a774d...c3d

Skrevet

Jeg synes bodylab er utrolig gode.

https://www.bodylab.no/shop/proteinbarer-12c1.html

Og de er jo på tilbud rett som det er også. Tror jeg fikk dem til nedi 7 kr stykket på det billigste. Spiser en sånn til kaffen kl. 14. Digg ❤️ 

Den grønne (hasselnøtt?) er best, synes jeg. Den blå (den med hvit sjokolade)  er den jeg liker minst.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...