Gå til innhold

Camilla Pihls babystrikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Camilla Pihl gir ut strikkeoppskrifter og selger nytt garn som heter Petite. Merket hennes heter Knit Camilla Pihl. På Instagram reklamerer hun da for Petite Knit Camilla Pihl. Petiteknit er en liten bedrift, men et etablert strikkemerke som drives av en enkeltperson. Ville trodd at de fleste i strikkeverden på insta kjenner til dette merket. Ville ihvertfall tro at House of yarn som selger produktene hennes visste om det. Er det ikke litt på kanten å bruke det navnet? Eller er det greit? Kan ikke stort om rettigheter til merkenavn. 

Anonymkode: 6db35...0e0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er langt over streken.

Alle som opererer innen strikk på instagram kjenner til petiteknit, som jo er blant de mest "trendy" designerne nå (selv om jeg personlig ikke er veldig imponert over en del petiteknit leverer). Jeg trodde faktisk det dreide seg om et samarbeid med petiteknit da jeg så Pihl reklamere for Petite knit Camilla Pihl. 

Anonymkode: 48b28...256

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det viser vel også at Camilla bare er en frontfigur og ikke kan så veldig mye om strikking. Men det virker drøyt av det store firmaet House of yarn ikke tar dette hensynet synes jeg.

 

Anonymkode: 6db35...0e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg er langt over streken. Dårlig gjort mot petiteknit også synes jeg. Skal i hvertfall ikke støtte hennes nå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...