AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Jeg har nå begynt å strikke genseren på nytt, etter at jeg oppdaget at jeg hadde bommet totalt på strikkefastheten etter at jeg hadde begynt på raglansfellingen😫(Lekse lært!) Har ikke dampet opprekksgarnet, da de i strikkebutikken sa at dette ikke var nødvendig. Noen tips til hva jeg må gjøre når genseren er ferdig for at den skal bli like fin som vanlig? Anonymkode: c43d8...0e7
Mokkilokki Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Du vil ikke merke forskjell selv om du begynner på nytt det går seg til.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Takk for svar! Jeg har regnet at jeg må strikke større størrelse basert på min strikkefasthet. Jeg vil da trenge mer garn. Går det fint å kombinere opprekksgarn og nytt garn, sett bort fra innfargning selvfølgelig Anonymkode: c43d8...0e7
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 Jeg ser nå at mønsteret ikke blir like pent. Vil dette ordnes ved vask eller damping? Anonymkode: c43d8...0e7
Mezzosoprena Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg ser nå at mønsteret ikke blir like pent. Vil dette ordnes ved vask eller damping? Anonymkode: c43d8...0e7 Jeg har erfart at det som ser ujevnt med bruk av opprekksgarn, blir helt fint etter en runde i vaskemaskina evt. damping etter at plagget er ferdig. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå