Gå til innhold

Eu kontroll

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skal gjøre dette for første gang med bruktbilen. Hvor er best , naf sine kontor? Eller går det fint å ta det på det lokale verkstedet? Helst en plass hvor det er rimelig,er student. Medlem i naf så får medlemspris der da..

Anonymkode: 2b33c...920

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor dyrt det blir kommer an på hvor mye som skal fikses. Ring de ulike verkstedene for å sjekke hva de tar for selve kontrollen. 

Anonymkode: c03d9...e29

• Liker 1
Skrevet

NAF er nok de mest nøytrale vil jeg tro. Men om det er noe billigere der, har jeg ikke noe tro på. Var selv NAF medlem og spurte etter pris på EU kontroll, men det var veldig nære hvilket som helst annet verksted.

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, tdm900 skrev:

NAF er nok de mest nøytrale vil jeg tro. Men om det er noe billigere der, har jeg ikke noe tro på. Var selv NAF medlem og spurte etter pris på EU kontroll, men det var veldig nære hvilket som helst annet verksted.

Ok, takk. Var det jeg lurte på, gidder ikke å ringe rundt hvis det ligger rundt 1000kr uansett.

Skrevet
34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, takk. Var det jeg lurte på, gidder ikke å ringe rundt hvis det ligger rundt 1000kr uansett.

Jobben som skal gjøres er den samme uansett hvor den blir gjort. Og verkstedene ligger ganske likt i pris på dette.

Skrevet

Jeg ville tatt min hos NAF. De gangene jeg har vært på andre verksteder, finner de alltid feil som «må» fikses.

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvor dyrt det blir kommer an på hvor mye som skal fikses. Ring de ulike verkstedene for å sjekke hva de tar for selve kontrollen. 

Anonymkode: c03d9...e29

Selve kontrollen koster det samme uansett om det er noe som må fikses eller ikke, PPK er kun en kontroll så de reparerer ingenting. 

Anonymkode: 77dcb...27f

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...