AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #21 Del Skrevet 25. april 2020 Vet om 2 åringer som snakker omtrent feilfritt og de som ikke lærte det før 1-2 klasse. Noen trengte faktisk øvelse på skolen med lærer før det satt. Begynner å høre antydninger til R hos min toåring utenat vi har øvd veldig masse på det. Anonymkode: 81a20...663 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 11. oktober 2023 #22 Del Skrevet 11. oktober 2023 Min yngste er 22 mnd og har akkurat begynt å si r. De andre barna mine har vært rundt 3 før de har hatt r-lyden på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #23 Del Skrevet 11. oktober 2023 Mine har aldri hatt annen lyd for r, så den kom på plass med en gang. Det gjorde de andre lydene også i tur og orden. Noen får det til med en gang, mens andre faktisk ikke får logopedhjelp for r før de er ganske store. Anonymkode: 71c9c...ca4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2023 #24 Del Skrevet 11. oktober 2023 Jeg har tvillinger, den ene lærte R da han var 2 - den andre en uke før de fylte 4. Lillebror fylte 4 i september og R-en kom i forrige uke. 😊 Anonymkode: 14342...c3a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå