Gå til innhold

Er det godt å ha kuk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det føles deilig å ha kuk og baller, jeg er kvinne å tenker på dette ofte.

Jeg er fornøyd med å være kvinne, men kunne tenkt meg å hatt penis der nede istedet.

Syns det virker så deilig å ha ein feit kuk i trusa

Anonymkode: 6f98b...3e5

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Har du forsøkt å ha sex med en strapon-dildo eller en feeldoe? Det kan nok til en viss grad gi samme følelse. Jeg har alltid lurt på hvordan det er å ha skjede, det er nok derfor jeg begynte å eksperimentere med analsex med meg selv allerede tidlig i tenårene.

Men for å svare på spørsmålet: Jeg liker bedre og bedre å ha penis. Det er et fint vedheng som har gitt meg mange gode opplevelser. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er godt å i tillegg til kåtheten kjenne at det blir godt å trangt i buksa ja, iallefall når man enten er i enerom eller kun sammen med partner. Ikke fullt så stas når man står som sild i tønne på bussen i morgen rushet (under normale omstendigheter vel å merke, er jo ikke så aktuelt nå om dagen), og den bestemmer seg for å strekke litt på seg. 

Anonymkode: 7e180...893

AnonymBruker
Skrevet

Med tanke på hva jeg måtte gjennomgått for å ikke ha kuk og baller så må jeg si jeg er svært fornøyd med å ha det. 

Anonymkode: 5bc12...656

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

Ikke så verst å ha kuk nei. Deilig å tenke på noe opphissende, og kjenne at den vokser. 
Men tror ikke det er så verst å ha ei fitte heller, med den kan du jo få så mange kuker du vil.

AnonymBruker
Skrevet

Haha 😂 ja det er mulig å ha det! 

Anonymkode: 53e26...e56

AnonymBruker
Skrevet

En plagsom liten tass. Har påført meg mange bekymringer, men må leve med både hans vederstyggelighet og alt han har tenkt å påføre meg helt til min siste dag 😢

Anonymkode: 6f1d2...529

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig deilig å ha en kuk når man har en kjæreste som vil ha mye sex. Ellers er den bare en kilde til skam og plage og dumme avgjørelser. Omtrent som en fitte, med andre ord.

Anonymkode: 6576d...39e

• Liker 3
Skrevet
19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Lurer på om det føles deilig å ha kuk og baller, jeg er kvinne å tenker på dette ofte.

Jeg er fornøyd med å være kvinne, men kunne tenkt meg å hatt penis der nede istedet.

Syns det virker så deilig å ha ein feit kuk i trusa

Det er nok den kroppsdelen som har gitt meg mest glede😉 Det å kjenne at man får reisning fort fra en sossispølse til rødvinspølse er helt fantastisk, er jeg ute i kuldegrader da ryker det av den og kjennes glovarm...den er brukt som håndvarmer i taxikø flere ganger😉Når jeg har vippeøvelser liggrende i sola er den jo halvfet, søkkvåt og lager klaskelyder mot magen, da er det jo spesielt godt samtidig å kjenne den varme vinden kjæle mot huden. Da ligger jeg som regel bare å fantaserer uten berøring, om vinteren prøver jeg å gjenskape dette med ei varmvifte...

Jeg kunne godt ha tenkt meg å ha hatt fitte et par måneder, jeg har mange ting jeg lurer på🙄

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er fornøyd med å være kvinne og ville ikke ha vært noe annet, men herregud som jeg er fortapt i mannens kjønnsorgan. En deilig kuk som fylles opp med blod og en deilig pung som jeg kan leke med. Klarer ikke å holde fingrene unna. Jeg skulle gjerne ha hatt det selv for en dag for å vite hvordan det kjennes. :laugh: Nå ble jeg varm. Takk og lov for at jeg ikke er alene i kveld. 🥵

Anonymkode: 109e9...2ed

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det er så godt som umulig å vite helthvordan det motsatte kjønn opplever sex, da forskjellen i anatomi er så stor.

Men jeg tror de erotiske følelsene i penis, vagina, klitoris og anus er ganske like. Det er jo selve stimuleringen av nervene som gir de varme, gode følelsene, ikke hvordan disse kroppsdelene er bygd opp.

Fordelen med å være mann er at du kan oppleve både å penetrere (med penis) og bli penetrert (analt), men egentlig er disse følelsene ganske like.

Det beste med å ha penis er utløsningen, det å se sperm bli sprøytet ut mens penis banker intenst. 

Anonymkode: df940...668

Skrevet

Det er godt å ha kuk når man har den inni en munn, inni en vagina eller oppi et anus. Og det er veldig praktisk når man skal pisse. Bortsett fra det, så er det vel som det er, den kan være litt i vegen.

• Liker 2
Skrevet

Ja det er deilig å ha kuk i trusa, får låne av dama, vi koser oss med det.

Liker spørsmålet ditt, jeg kunne gjerne likt å ha fitte noen dager. Ha ei lekker blondetruse å kjenne hvordan det føles.

Bare en fantasi.

AnonymBruker
Skrevet

Hadde jeg hatt en slik så hadde jeg dratt i den hver dag. Det å være mann virker generelt å være svært enkelt: dra i snoppen, sove, spise, jobbe. Ikke tenke. Ikke bekymre seg. 

I hodet mitt råder det totale kaos til enhver tid. I tillegg til PMS og stemmningsendringer verge enn en berg og dalbane i kontinuerlig drift. 

Anonymkode: c6848...6b4

Skrevet

Jeg har ikke kuk selv, men greier ikke la vær å ta på den jeg har til rådighet når den er innen rekkevidde🙈 hadde ikke tatt seg ut hvis jeg skulle hatt en på meg til en hver tid😂😂 en hånd i buksa alltid🙈

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde jeg hatt en slik så hadde jeg dratt i den hver dag. Det å være mann virker generelt å være svært enkelt: dra i snoppen, sove, spise, jobbe. Ikke tenke. Ikke bekymre seg. 

I hodet mitt råder det totale kaos til enhver tid. I tillegg til PMS og stemmningsendringer verge enn en berg og dalbane i kontinuerlig drift. 

Som mann kan jeg kjenne meg igjen i denne livsstilen.

Mitt beste råd er å prøve å ikke la seg rive så med av egne tanker. De er bare tanker, de kommer og går, det er ikke nødvendigvis noe poeng å gjøre noe med dem. Akkurat det samme med følelser. Selve ønsket om indre fred kan i seg selv bli et jag og et press, for det er ikke slik mennesket er. Buddhismen har mye innsikt om dette, anbefaler å lese mer om dette og kanskje prøve meditasjon selv.

Skrevet
32 minutter siden, Mumsmums skrev:

Jeg har ikke kuk selv, men greier ikke la vær å ta på den jeg har til rådighet når den er innen rekkevidde🙈 hadde ikke tatt seg ut hvis jeg skulle hatt en på meg til en hver tid😂😂 en hånd i buksa alltid🙈

Så ville den kuken hatt det godt da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Som mann kan jeg kjenne meg igjen i denne livsstilen.

Mitt beste råd er å prøve å ikke la seg rive så med av egne tanker. De er bare tanker, de kommer og går, det er ikke nødvendigvis noe poeng å gjøre noe med dem. Akkurat det samme med følelser. Selve ønsket om indre fred kan i seg selv bli et jag og et press, for det er ikke slik mennesket er. Buddhismen har mye innsikt om dette, anbefaler å lese mer om dette og kanskje prøve meditasjon selv.

Det var det jeg visste. 

Å ikke la seg rive med av egne tanker er lettere sagt enn gjort. Det er ikke noe jeg er herre over. Østrogen pluss psykiske lidelser er ingen god kombo. 

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var det jeg visste. 

Å ikke la seg rive med av egne tanker er lettere sagt enn gjort. Det er ikke noe jeg er herre over. Østrogen pluss psykiske lidelser er ingen god kombo. 

Det forstår jeg. Men evnen til å observere egne tanker og se dem for hva de er, er ekstra viktig om man sliter med psykiske problemer. Alle psykiske problemer skaper en masse illusjoner som dessverre fremstår overbevisende der og da.

AnonymBruker
Skrevet

Penis er veldig praktisk når man pisser utendørs

Anonymkode: d9a7b...706

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...