AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Blitt mye tinder dating i det siste, men jeg tar ikke alltid disse datene så seriøst alltid og hvis jeg og hun merker at det ikke vill utvikle seg til noe mer, så hender det at jeg åpner meg helt og spør disse kvinnene en del spørsmål som jeg er nysgjerrig på når det gjelder motsatte kjønn. Etter å ha lest alle penistrådene her inne, så ønsket jeg selv å finne ut av dette og om det faktisk er sant at fleste kvinner er fornøyd med normal eller ønsker noe litt større. Og alle fem kvinnene jeg har spurt, har sagt at en penis som er litt større en snittet er en fin bonus. Eksene mine har så klart ikke sagt dette, men det er aller mest sannsynlig for at de hadde følelser for meg at da likte de jo meg slik jeg er(jeg har helt normal penis, på 16*12,5) Jeg er ikke noe matematiker, men dette bekrefter jo egentlig det jeg alltid har trodd og mange andre menn er bekymret for. Når fem av fem har svart det samme, så er jo det ganske klart svar og dette har vært helt normale damer i 30 årene. Jeg tror de kvinnene her inne på forumet som sier noe annet, er unntaket, helt ærlig. De kvinnene som er mer en fornøyd med en normal penis og aldri savner noe større, tror jeg ikke representerer flertallet av norske kvinner. Jeg kunne så inderlig ønske at jeg tok feil så klart, men det er som det er. Men hvis dama liker deg godt som person og man har veldig god seksuelle kjemi, så triumfer nok det penis størrelse. Jeg vet jo så klart at det er helheten som er viktigst, men det er jo ikke store trøsten egentlig. Litt nysgjerrig på hva dere kvinner har å si til dette. Ok, kanskje DU ikke bryr deg, men jeg ønsker ett generelt syn på temaet. Kanskje man har en fordeling på 30 og 70 prosent, hvor 70 prosent av kvinner tenner mest på en litt stor penis(så klart ikke mega stor), men 30 prosent ikke bryr seg særlig, så lenge den er normal. Bare en tanke. Anonymkode: 1f7ed...d1d 3
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Tror heller ikke at de 5 du har spurt representerer flertallet. Anonymkode: 83559...7a9 40
Annonym91 Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 (endret) Kunne ikke brydd meg så lenge eier av penis vet å bruke den 🤷🏼♀️ er vel mer det går på, tenker jeg? Nå har ikke typen min kjempe penis. Men ok str.. å den funker for han å den dekker mine behov vis jeg kan si det på den enkle måten. Endret 2. mai 2020 av Annonym91 8
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #4 Skrevet 25. april 2020 En fin bonus..det hadde jeg også svart 😏 Anonymkode: 4e302...86b 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #5 Skrevet 25. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tror heller ikke at de 5 du har spurt representerer flertallet. Anonymkode: 83559...7a9 nei, men det forteller at flertallet faktisk bryr seg. Sjansen for at flertallet bryr seg er ganske mye større når såpass "mange" svarte akkurat det samme. Anonymkode: 1f7ed...d1d 2
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #6 Skrevet 25. april 2020 ..og det er andre damer jeg har drevet på med tidligere, som har hintet til det samme! Anonymkode: 1f7ed...d1d 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #7 Skrevet 25. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: nei, men det forteller at flertallet faktisk bryr seg. Sjansen for at flertallet bryr seg er ganske mye større når såpass "mange" svarte akkurat det samme. Anonymkode: 1f7ed...d1d Nei, det gjør ikke det. Anonymkode: 982a2...dff 14
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #8 Skrevet 25. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: nei, men det forteller at flertallet faktisk bryr seg. Sjansen for at flertallet bryr seg er ganske mye større når såpass "mange" svarte akkurat det samme. Anonymkode: 1f7ed...d1d Flertallet? Du sier at 5 individer har svart det samme, men du kunne jo like gjerne ha truffet på 5 som hadde sagt det motsatte. Jeg synes ikke at et utvalg på 5 er representativt og gir et klart svar på hva som er normalen Anonymkode: 29e13...bf9 19
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #9 Skrevet 25. april 2020 Fem av fem kvinner har svart på et spørsmål og det blir da en etablert sannhet 🤷♀️ Anonymkode: cd694...3ff 15
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #10 Skrevet 25. april 2020 Hadde du spurt 500, men 5 stk er ikke nok til å dra konklusjonen om at kvinner ønsker en større penis.😅 Anonymkode: ed98b...5e1 12
Voksenmann40+ Skrevet 25. april 2020 #11 Skrevet 25. april 2020 TS skal ha kred for å forsøke å balansere temaet. Joda, mange vil alltid hevde at mange lyger og ikke er ærlige om hva som virkelig teller, det er en etablert sannhet på KG. Men her er det snakk om en mann som både har erfart og spurt. Det gjør hans vinkling interessant, og tråden kan bli spennende med tanke på hva som virkelig muligens er det sanne bildet 1
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #12 Skrevet 25. april 2020 Det er 7 millioner tråder om penisstørrelse her. Samtlige har konklusjonen at kvinner ikke bryr seg stort. Det er det bare menn som gjør. Hvorfor fortsette å lage nye når alle konklusjoner er det samme. Du får ikke ett annet svar på samme spørsmål selv om det blir stilt mange ganger. Anonymkode: a46f5...11f 18
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #13 Skrevet 25. april 2020 Det er uten tvil en fin bonus. På samme måten som om mange menn synes flotte pupper er en fin bonus. Vi lever fint med små peniser og slarkete hengepupper så lenge resten av personen er bra, men det er en fin bonus. Anonymkode: b96a4...d49 17
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #14 Skrevet 25. april 2020 Jeg hadde syntes det var en fin bonus med en penis som virket. Men det gjør den ikke, men mannen er likevel bra, så jeg er fornøyd likevel. Men jeg er ekstremt lei alle trådene om "sannheten er at kvinner ønsker store peniser". De gjør ikke annet enn å få menn til å føle seg usikre som små unger, mens kvinner fortvilet prøver å overbevise om at det ikke er det viktigste. Anonymkode: 1791b...68d 12
Gjest Alterego666 Skrevet 25. april 2020 #15 Skrevet 25. april 2020 Galluper bruker ca 1000 respondenter i nøye utvalgte demografier får å kunne hevde å ha et representativt utvalg. 5 respondenter valgt ut fra Tinder blir litt i snaueste laget.
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #16 Skrevet 25. april 2020 Undersøkelsen din har desverre ikke noen større relevans eller nytteverdi en "5 på gata" i 4. klasse på barneskolen. Anonymkode: 73218...39f 10
MuffinStud Skrevet 25. april 2020 #17 Skrevet 25. april 2020 20 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg er ikke noe matematiker, men dette bekrefter jo egentlig det jeg alltid har trodd og mange andre menn er bekymret for. Når fem av fem har svart det samme, så er jo det ganske klart svar og dette har vært helt normale damer i 30 årene. Gjør det virkelig det. Er "en fin bonus" virkelig påstanden du etterprøver? Hva hvis han har god fysikk? "En fin bonus". Hva hvis han har økonomisk utdannelse? "En fin bonus". Hva hvis han er handy? "En fin bonus". Hva hvis han er ? "En fin bonus". Hva hvis han er flink med barn? (Litt mer enn) "en fin bonus". Hva hvis han har god humor? (Litt mer enn) "en fin bonus". Det som påstås er vel at det er noe unikt og nærmest primalt behov for en stor penis i den forstand at kvinnen som er sammen med en mann med normal penis fantaserer om og lengter etter en større. Det har du ikke testet, har du vel? Ja, det er et lavt antall. Ja, sjansen er at de også merket svaret du var ute etter. Ja, spørsmålet var stilt i en seksuell setting. Og selv om Tinder er mye allment brukt, så er det gode muligheter for at de du kommer i kontakt med via Tinder er et skjevfordelt utvalg av "kvinner flest". 10
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #18 Skrevet 25. april 2020 Viktigste for en mann, er å bruke den kølla han har på en dominant måte, ta godt tak i roten av kuken når den er hard, og klask dama i ansiktet med den. Da blir dama vill etter kølla di samme hva, garantert! Jeg har prøvd på 8 stk! Anonymkode: ce2f3...f60 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #19 Skrevet 25. april 2020 Hvis kvinner generelt ikke hadde brydd seg om størrelsen så hadde det aldri vært et så stort tema som det er overalt. Anonymkode: 30795...b9f 6
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #20 Skrevet 25. april 2020 Nei, du er ikke interessert i å få vite hva kvinner sier til dette. Du selv sier jo at kvinner mener "bigger is better " og at de få som mener noe annet, er unntakene. Av ulike årsaker (overgrep) foretrekker jeg under snittet, men da lyver jeg enten av medlidenhet eller må være en mann med lite utstyr. Anonymkode: 61ba1...7f3 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå