AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #1 Skrevet 25. april 2020 Nistemat. Type at du drar på jobb ca 0730 og spiser mellom 11-14. Tåler disse matvarene romtemperatur så lenge? Hardkokt egg. Kylling som i salat eller påleggskylling. Majonesbaserte salater. Reker/fiskekaker/tunfisk. Kan jeg lage meg rundstykke med majonesbasert salat og egg på, eller salat med kyllingbiter eller reker? Brødskive med fiskekake eller kyllingpålegg...osv. Kan jeg lage disse eller lignende ting om morgenen, pakket inn, la det ligge i vesken og spise ett sted melllom 11 og 14 eller er det for lang tid utenfor kjøle? Anonymkode: 98fa9...9b5
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #2 Skrevet 25. april 2020 Litt skeptisk til reker og majonesbaserte salater, men fiskekake går bra. Egg går veldig bra, og det meste av kjøttpålegg. Det finnes matbokser med plass til kjøleelement. Eller du kan fylle ei plastflaske med vann og legge i fryseren over natten. Pakk den tett inntil matpakken, så holder maten seg kjølig (og som bonus får du iskaldt vann). Anonymkode: 8ff4f...015 1
Camillapb Skrevet 25. april 2020 #3 Skrevet 25. april 2020 Du kan lage alt sammen på morgenen og spise senere uten problem gjør det daglig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå