Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei :)

Jeg skal på jobbintervju til en stilling på butikken Normal og lurer på om noen vet hva lønnsnivået er der, følger de tariff? Er det noen som er sjef der eller jobber der som kan si litt om hvordan det er å jobbe der? Normal er danskeid og har vært på intervju hos danskeide firmaer tidligere og der har lønnsnivået vært lavt i forhold til tariff.

Takk for svar 😀

Anonymkode: 1ec91...ba1

AnonymBruker
Skrevet

Har en bekjent som er butikksjef og har høyere lønn enn tariff. Men personen ble headhuntet etter hva jeg vet, så det kan være grunnen. Denne personen jobber fra morgen til kveld, vet ikke om det er pga press fra danskene eller frivillig da.  

ikke mye til hjelp, da jeg ikke kjenner personen så godt, men er det jeg vet om å være leder i denne kjeden.

lykke til med intervjuet! 

Anonymkode: 37812...814

AnonymBruker
Skrevet

Dansk kjede så tipper det ikke er så høyt lønnsnivå.  Jeg hadde nok holdt meg unna. Men alt spørs ju på hvor gammel du er og hvor mye erfaring du har med den type arbeid.  Det er nok et veldig høyt arbeidspress og. Til sammenligning er jeg butikksjef i mellomstor butikk i stor skandinavisk kjede og har fastlønn på 640.000 i året. Med 15års erfaring. 

Anonymkode: d8e0a...7e2

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

Dansk kjede så tipper det ikke er så høyt lønnsnivå.  Jeg hadde nok holdt meg unna. Men alt spørs ju på hvor gammel du er og hvor mye erfaring du har med den type arbeid.  Det er nok et veldig høyt arbeidspress og. Til sammenligning er jeg butikksjef i mellomstor butikk i stor skandinavisk kjede og har fastlønn på 640.000 i året. Med 15års erfaring. 

Det var mye. Jeg visste ikke butikksjefer tente så bra.

Anonymkode: 7c02a...fa1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du tjener selvfølgelig mye mer når du har jobbet i 15 år enn som nyansatt "fersking", men jeg tror også at 640.000 i året er en bra butikklønn. Jeg kjenner to butikksjefer (ikke i Normal) med lang erfaring, og begge tjener i overkant av 500.00,-  :) 

Anonymkode: 9c879...210

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja, 640 er nok i øvre skikte men jeg er god og har arbeidet veldig hardt for å få til en superlønnsom butikk og leverer et solid overskudd til kjeden hvert år. Butikken min har å i årevis fått veldig gode resultater på både medarbeider og kundeundersøkelse. Viktige faktorer som bidrar til at jeg kan fremme lønnsøkninger med god grunn å få de innvilget. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Butikksjef her i liten butikk i en mellomstor skandinavisk kjede, 440 000 i året i fastlønn. Ikke kjennskap til Normal.

Anonymkode: a7eff...43b

AnonymBruker
Skrevet

Følger tariff ja og tar hensyn til tidligere erfaring. Butikksjefene i f.eks Oslo, Stavanger eller Trondheim har høyere enn de i små butikker. Ei jeg kjenner startet på 400 000 men hadde kun vært ass tidligere. Ei anna har godt over 500 000 men større butikk og mer erfaring. Begge trives godt men er travle dager da.

Anonymkode: 95fe5...ac6

• 1 år senere...
Skrevet

Butikksjefen min tjener i overkant av 500 000 i året, og da er ub-tillegg, overtid etc. innbakt i den lønna. Så jeg synes ikke det er spesielt godt betalt, spesielt siden han har over 15 års erfaring. 

Jeg har flere deltidsjobber, den ene jobben jobbet jeg ca. 80 % og fikk 43 000 før skatt, så tjener bedre enn sjefen min på den jobben og jeg jobber mindre og har mindre ansvar. 

Anonymkode: c52f5...0d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...