AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Hei! Jeg har fått et 6 måneders vikariat i 100% stilling. Jobben ønsker å kun gi meg kontrakt som tilkallingsvikar, men garanterer at jeg har 100% jobb. Jeg sytes at dette er veldig rart. Kan dere hjelpe meg med å finne noen gode argumenter for hvorfor jeg skal få en ordentlig kontrakt? Er verdt å nevne at jobben trenger meg mer enn jeg trenger jobben. Setter pris på alle svar ❤️ Anonymkode: 7bf7c...778
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Velkommen til eøs. De kan fullt lovlig la deg gå på slike kontrakter i 3 år før du har krav på "fast jobb". Anonymkode: 94b3c...52a
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Velkommen til eøs. De kan fullt lovlig la deg gå på slike kontrakter i 3 år før du har krav på "fast jobb". Anonymkode: 94b3c...52a Ja. Men når de gir meg et vikariat. Har jeg ikke da krav på å få en kontrakt på at jeg går i et vikariat? Er jo ganske stor forskjell på gå i et fast vikariat og å være tilkallingsvikar Anonymkode: 7bf7c...778
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 Organiser deg og få de til å hjelpe deg med det juridiske! Anonymkode: dc2cd...4fe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå