AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Hei! Jeg har de siste kveldene slitt med magesmerter og stikninger rundt eggstokkene. Samme symptomer som i tidligere graviditeter. Jeg har kobberspiral, så det burde jo ikke være mulig. Noen tanker, eller andre som har blitt gravide på spiral? Anonymkode: 40c07...e0f
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Hvor lenge har du hatt spiral? Har du noen tegn til infeksjon, som f.eks illeluktende utflod og feber? Du må naturlig nok ta en test, men om spiralen er der så er det lite sannsynlig at du er gravid. Da bør du heller se deg om etter andre årsaker om smertene ikke forsvinner eller om de forverrer seg og ta en tur til legen. Anonymkode: 6f0dd...d0d
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvor lenge har du hatt spiral? Har du noen tegn til infeksjon, som f.eks illeluktende utflod og feber? Du må naturlig nok ta en test, men om spiralen er der så er det lite sannsynlig at du er gravid. Da bør du heller se deg om etter andre årsaker om smertene ikke forsvinner eller om de forverrer seg og ta en tur til legen. Anonymkode: 6f0dd...d0d Nei, jeg har ikke hatt det. Får sjekke det opp hvis det ikke for seg Anonymkode: 40c07...e0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå