AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Jeg har to barn fra tidligere (ungdommer) og jeg og min mann har et barn sammen på 5 år. Jeg har hele tiden følt at jeg ikke var ferdig med barn men han var helt klar på at han ikke ville ha flere, spesielt av praktiske grunner (for lite hus, økonomi og tid til å følge opp). Derfor har jeg på et vis tvunget meg til å føle meg ferdig i flere år... Likevel har jeg tenkt mye på det, spesielt i det siste, er nå 36 år og tenker at skulle vi hatt en til måtte det bli nå eller aldri. Men aner ikke hvordan jeg skulle fått han på bedre tanker. Jeg ønsker jo bare hvis han ønsker. Samtidig som jeg ikke føler meg ferdig... Noen med erfaring eller tips?🙂 Anonymkode: 7526a...16c
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Dersom han ikke ønsker flere så MÅ du vel bare være ferdig? 🤔 Skjønner at det ikke er lett. Men du må jo bare forsøke å tenke at det ikke er et alternativ. Mannen dim får kutte strengen da dersom han virkelig ikke ønsker flere barn? Anonymkode: 51ac8...d32
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #3 Skrevet 26. april 2020 Du må gjøre hva du vil. Er du ikke ferdig med barn, må du da få et til. Så enkelt er det. Om du deler bekymringene dine med ham litt hver dag, så går det kanskje opp for ham til slutt. Anonymkode: 4b0f6...ec0
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #4 Skrevet 26. april 2020 Han vil ikke ha flere. Dere har allerede 3 barn, 2 av dem er ungdommer. Jeg ville sagt meg ferdig hadde jeg vært deg. Anonymkode: 4e475...5ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå