Gå til innhold

Besteforeldrene vil møte oss og barnebarna nå- hva gjør dere?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De vil så sårt være med barnebarna nå, om ikke noe annet enn å gå tur sammen. Alle fire besteforeldrene har en alder fra 64- 69 år. De har ingen sykdommer. Er det "lov"? De sier de ikke bryr seg om de blir syke, men det bryr jo vi oss om. Hva gjør dere? 

Anonymkode: 39675...fe5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi venter. Barn får med seg mye, og jeg vet at mine hadde tenkt at det var deres feil om de hadde blitt syke, og det vil jeg ikke legge på mine barn. 

Anonymkode: d4b36...390

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Vi besøker hverandre. Går tur ute. Går helt fint.

Anonymkode: c7788...ad1

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Små barn?
Min datter har truffet mine besteforeldre, men hun er 12 år, så hun skjønner avstand. Det var utendørs. Og mine besteforeldre er eldre enn de besteforeldre som du nevner. 

Anonymkode: b52d5...d1c

AnonymBruker
Skrevet

Vær sammen ute da!

Anonymkode: d3a18...8c6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Små barn, fireåring og baby.

Ts.

AnonymBruker
Skrevet

Her er besteforeldrene yngre. Rundt 58-61. De har møtt barnebarna. Noen kun ute mens andre har vært inne på besøk. Hvis de ønsker tenker jeg de må få lov. Oldeforeldrene får de ikke møte. 

Anonymkode: 7f248...772

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

gå tur er innafor

Anonymkode: ce5a5...502

AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

De vil så sårt være med barnebarna nå, om ikke noe annet enn å gå tur sammen. Alle fire besteforeldrene har en alder fra 64- 69 år. De har ingen sykdommer. Er det "lov"? De sier de ikke bryr seg om de blir syke, men det bryr jo vi oss om. Hva gjør dere? 

Mitt barn er med besteforeldrene i helgen på hytta. Forslag fra dem. :) Jeg har en 4. klassing. Begge er i begynnelsen av 60-årene. 

Anonymkode: ac99e...a8a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

He møter vi besteforeldre som er i 50- årene, og har gjort det hele tiden. Oldeforeldrene treffer vi ikke

Anonymkode: cb68d...879

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gå tur. Eller ha litt avstand imellom på besøk inne. Heng fram eget håndkle til gjestene. Det går helt fint. Dere kan servere noe mat også. Men de trenger kanskje ikke kose så mye på barnebarna.

Anonymkode: ed50c...9ac

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi venter. Barn får med seg mye, og jeg vet at mine hadde tenkt at det var deres feil om de hadde blitt syke, og det vil jeg ikke legge på mine barn. 

Anonymkode: d4b36...390

Har dere tenkt å nekte besteforeldrene å treffe barnebarna i flere år hvis det tar så lang tid før vaksinen kommer?

Anonymkode: c1ea4...b9d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke forbudt å møte besteforeldre. Men, det er ikke anbefalt da mange er over en viss alder og dermed i risikogruppen. Men, hver enkelt må jo ta en avgjørelse på dette selv.

Anonymkode: a69c0...5c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her får de treffe besteforeldre, og avstand er viktig. De får ikke klemme på hverandre og ingen skal ha symptomer på sykdom. 

Anonymkode: 8a6af...216

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...