AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Jeg har hatt vestibulitt en lang stund og er i ferd med å bli bra. Det er fremdeles en vei før jeg kan ha sex igjen, og jeg har blitt tipset om at tantrisk massasje/yoni-massasje kan hjelpe til med å løse opp en del spenninger og få fortgang i tilfriskningsprosessen. Jeg vet dette er sett på som litt «shady» i Norge, og at det er lettere å finne seriøse massører i f.eks. København, men det synes jeg blir litt langt... Er det noen som kjenner til/har erfaring med tantra massører i Oslo/Østfold-området? Et kjapt Google-søk gir noen resultater, men ikke alltid lett å vite hvem som er bra eller seriøse... 🤔 Anonymkode: 47a90...d30
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Jeg stiller opp Anonymkode: 476e4...69b
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Just now, AnonymBruker said: Jeg stiller opp Anonymkode: 476e4...69b 😂 Anonymkode: 47a90...d30
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ring Durek. Anonymkode: 1ee4f...ae4 🥴 Som sagt er jeg ute etter seriøse aktører og ikke masse mumbo jumbo... 😅 Anonymkode: 47a90...d30 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: 🥴 Som sagt er jeg ute etter seriøse aktører og ikke masse mumbo jumbo... 😅 Anonymkode: 47a90...d30 Du er altså ikke ute etter tantrisk massasje likevel? 🤔 Anonymkode: 1ee4f...ae4 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Hvor har du hørt at dette skal hjelpe?? Du får kna deg selv dersom du tror det skal ha noen virkning... Anonymkode: 7687d...846 1
Gjest førstedamen Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 Kk har testet ut dette i Oslo. https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt-deg-massere-der-nede/67864819
Fioljenta Skrevet 25. april 2020 #9 Skrevet 25. april 2020 Makan til useriøse svar... (bortsett fra førstedamen, da). Jeg har ingen erfaring med tantra massører. Men jeg trodde det var en kjent sak at det å skape trygghet og ro rundt nakenhet og intimitet, var en god greie. Særlig hvis du har vonde erfaringer med sex enten mentalt eller fysisk. Og vestibulitt er vel forbundet med en del smerter... Har du en partner? I så fall kan det være et godt alternativ til en profesjonell massør. Kanskje han kan kjærtegne deg mens du prøver å slappe mest mulig av? Det kan være en ide å kjærtegne resten av kroppen din først slik at du slapper godt av før han nærmer seg vulva. Målet er ikke at du skal få orgasme, men at du skal slappe av. Målet er faktisk ikke sex i det hele tatt, men å bli trygg. Du kan selvsagt også kjærtegne deg selv. Sett på litt fin musikk og dempet belysning eller hva nå du forbinder med å roe ned. Øv på å puste med magen og slapp av. Personlig tror jeg at det hadde fungert bedre for meg enn å dra til en en massør. Men der kan vi jo være forskjellige. Jeg skjønner godt at du vil ha anbefalinger. Jeg har lest litt om tantra massasje. En del har det visstnok for travelt og en del har for mye fokus på at det skal ende i orgasme. Og det er vel strengt tatt ikke det du er ute etter hvis jeg forstår deg rett. 4
AnonymBruker Skrevet 25. april 2020 #10 Skrevet 25. april 2020 Hun ønsker orgasme, det er det ingen tvil om. Som sagt stiller jeg gjerne opp i anledning den gode saken. Anonymkode: 476e4...69b 2
AllahBallah Skrevet 3. mai 2020 #11 Skrevet 3. mai 2020 Avsporing men.. Leser KK-artikkelen.. avslutter med vaginal massasje... Hvordan er det der IKKE sex-kjøp?? Er det heller ikke sex-kjøp, om en mann blir runket etter en thai-massasje? Skjønner faen ikke bæret. 1
Virrevirrevapp Skrevet 3. mai 2020 #12 Skrevet 3. mai 2020 Sikkert deilig det...men er jo å betale for en runk. Sexkjøp. Om du vil generelt løse opp spenninger i bekken finnes det terapi for det.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2020 #14 Skrevet 10. mai 2020 On 4/24/2020 at 9:47 PM, førstedamen said: Kk har testet ut dette i Oslo. https://www.kk.no/livstil/ville-du-latt-deg-massere-der-nede/67864819 De i KK artikkelen finnes ikke lengre. Har testet Sunrise Tantra. Har tenkt å teste Bliss, Buddah Lounge og Tantrisk Massasje Oslo. Anonymkode: de6f4...83a
Hunmedham Skrevet 11. mai 2020 #15 Skrevet 11. mai 2020 Et par av de som nevnes i det siste innlegget er ikke spesielt terapeutiske, Det er mer erotisk body-to-body-massasje og masturbasjon. Jeg ville testet Tantrakvinnen på Lillestrøm.
anonymbruker34 Skrevet 8. februar 2022 #16 Skrevet 8. februar 2022 Her var det mye uriktig og mange misforståelser om yoni-massasje. Dette er noe du kan utføre helt på egen med bruk av yoni wands (yonistav). Det er også mye bedre du gjør det selv og blir komfortabel med dette på egenhånd isteden for få det utført av fremmede. Det er mange positive effekter med bruk av yoni wand, og også yoni egg, jeg har selv hatt stor nytte av dette etter fødsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå