Hmmmmmm Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Flere en meg som er på slankeren, men som helst skulle ha vært i mål alt?! 😂Ikke prosessen det er noe galt med altså. Savner ikke noe, teller kalorier, og er i underskudd hver dag, også helger. Men det er ikke noe problem for meg. Går ned hver uke. Har fem kilo igjen til en vekt som gjør store endringer på kroppen. Gleder meg til å handle noen nye klær. Men igjen, føler det er så langt fremme liksom, vet det er tullete men. Har en 100 dagers plan, som jeg krysset av dagene som har vært. Føler meg som et barn som venter på å få åpne pakker på julekvelden😝
Irja Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Hvis du går ned hver uke, så kan fem kilos vektnedgang umulig være så langt unna 🙂 2
addict Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Jaaa i kveld er jeg SKIKKELIG utålmodig. Har 8-9 uker igjen på å gå ned så mye som mulig og holder på å dø av utålmodighet 🤯 spesielt siden jeg bare har typ 8 av 27 kilo igjen. Æææh holder på å klikke 😂😂
Hmmmmmm Skrevet 24. april 2020 Forfatter #4 Skrevet 24. april 2020 Hehe, uff godt vi er flere. Det er sykt irriterende å måtte gå sånn spent å jævlig😨 Det er såpass få antall kilo det er snakk om for oss, så det et jo som Irja sier at det ikke er sååå lang tid til før vi er der, men allikevel. Måtte gud gi meg litt tålmodighet🤗
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 Kan det ha en sammenheng med hvor ofte du veier deg? Det beste hadde jo vært at du levde livet uten å tenke på dette. Anonymkode: 33255...3be
Hmmmmmm Skrevet 24. april 2020 Forfatter #6 Skrevet 24. april 2020 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan det ha en sammenheng med hvor ofte du veier deg? Det beste hadde jo vært at du levde livet uten å tenke på dette. Anonymkode: 33255...3be Veier meg en gang i uka. Tillegg til å måle cm. Men det man ikke tenker på, er at jeg er i starten av juli før jeg har nådd mål, om jeg jevnt går ned 0,5 kilo i uka. Å det føler jeg blir så langt frem😥
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Prøv å "nyt" prosessen med å klare å gå ned i vekt, se at vekta går ned, buksa sitter løsere og kjenn på at kroppen forandrer seg. De første ukene er pain.. Jeg kunne gjerne måle og veie meg daglig, og ble nesten besatt, men ved å heller fokusere på hvor bra jeg følte meg, hvor mye mer energi jeg fikk, så klarte jeg å la vær å sitte å trippe i spenning på det endelige resultatet 😅 Anonymkode: f7bbd...5ad 2
addict Skrevet 25. april 2020 #8 Skrevet 25. april 2020 10 timer siden, Hmmmmmm skrev: Hehe, uff godt vi er flere. Det er sykt irriterende å måtte gå sånn spent å jævlig😨 Det er såpass få antall kilo det er snakk om for oss, så det et jo som Irja sier at det ikke er sååå lang tid til før vi er der, men allikevel. Måtte gud gi meg litt tålmodighet🤗 Nei jeg vet, men det er kanskje fordi det er så lite igjen at ihvertfall jeg er veldig utålmodig nå 😅 Har brukt ca 9 måneder på -20 kilo og har 8 uker igjen til jeg skal være "ferdig" 🙈 Det er som å være sliten etter et maraton og se startstreken i det fjerne, men så går det sakte 😂 En skikkelig innspurt på slutten her nå, så er vi der!!!
AnonymBruker Skrevet 26. april 2020 #9 Skrevet 26. april 2020 Ja.🙈 Og er bare et par uker inn i prosessen. Føler meg allerede utålmodig.😅🤪 Anonymkode: dd10e...388 1
Hmmmmmm Skrevet 27. april 2020 Forfatter #10 Skrevet 27. april 2020 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja.🙈 Og er bare et par uker inn i prosessen. Føler meg allerede utålmodig.😅🤪 Anonymkode: dd10e...388 😂 For min del, kun inn i min fjerde uke. Antagelig har jeg vært mentalt klar for kostholds endringer lenge før Jeg fysisk startet🤭😝 Kanskje det er det som gjør det.
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #11 Skrevet 27. april 2020 På 24.4.2020 den 21.21, Hmmmmmm skrev: Hehe, uff godt vi er flere. Det er sykt irriterende å måtte gå sånn spent å jævlig😨 Det er såpass få antall kilo det er snakk om for oss, så det et jo som Irja sier at det ikke er sååå lang tid til før vi er der, men allikevel. Måtte gud gi meg litt tålmodighet🤗 Du har vært "overvektig" lenge (eller i hvert fall over trivselsvekta di). Noen uker til eller fra gjør ikke noen forskjell i det lange løp. Ikke fall for fristelsen med å sulte deg for å få fart på ting, det kommer til å straffe seg på lengre sikt. Jeg vet akkurat hvordan du har det, jeg har 2 kg igjen og det føles som hundre. Har funnet ut at jeg må få tankene over på andre ting og holde meg opptatt. Så nå har jeg begynt ei skikkelig vårrengjøring med sortering og kasting over flere uker. Og det er mye "gratis" kaloriforbrenning i hverdagsaktiviteter:) Anonymkode: 3b4de...abc 1
AnonymBruker Skrevet 27. april 2020 #12 Skrevet 27. april 2020 1 time siden, Hmmmmmm skrev: 😂 For min del, kun inn i min fjerde uke. Antagelig har jeg vært mentalt klar for kostholds endringer lenge før Jeg fysisk startet🤭😝 Kanskje det er det som gjør det. Det kan nok være. 😊 Man har villet det lenge, men ikke startet før man var motivert nok. 😅 4 uker, da er man jo ihvertfall godt i gang! Det sies at det tar 3 uker før det blir en vane, og da er det jo mye større sjanse for suksess. 😎 Anonymkode: dd10e...388 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå