Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen fått dem?

*GLEDE SEG*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de blir kjørt 24. juli, men kommer nok ikke inn på konto før neste uke :(

Skrevet

Stod på skatteetaten at de sendte de ut til bankkontoer eller på giro fra den 24 juni, og vil etter noen få dager være hos de som som får juni oppgjøret :-)

Skal jammen bli godt ja :-)

Skrevet

fankerrn..reiser på fredag.......og visa kortet mitt funker ikkke...grrrr

hadde vært deilig å hatt dem på fr4edag ja!!

Gjest no-no
Skrevet

Noen får dem før fredag, og noen sikkert på fredag også og noen senere selvfølgelig. Alt etter hvor snill skatteoppkreveren som betaler ut er.

Gjest Gjesten
Skrevet

Jeg har fått igjen hvert år (bare ikke i år..grrr) og har alltid fått de den dagen det blir sendt ut.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har bare seks kroner på kontoen, så tror ikke de har kommet ennå :ler:

Gjest bankboksen
Skrevet

Det er opp til hver kommune. Noen heldige få får dem i dag, mens andre kan måtte vente en stund ennå.

På skatteetatens hjemmesider står det at de fleste bør ha fått dem i løpet av uke 27 (vi er nå i uke 25)

Skrevet

Svigers på Hedemarken har fått de i dag...

Vil ha mine nå jeg også.....

Skrevet

Noen har fått dem i dag i alle fall, men jeg klarer ikke komme inn i banken, så jeg vet ikke... Får en slags timeout når jeg prøver å logge inn. Kanskje banken bare vil hindre meg i å vite at de er der, slik at jeg ikke bruker dem opp :P

Gjest Gjesta
Skrevet
Noen har fått dem i dag i alle fall' date=' men jeg klarer ikke komme inn i banken, så jeg vet ikke... Får en slags timeout når jeg prøver å logge inn. Kanskje banken bare vil hindre meg i å vite at de er der, slik at jeg ikke bruker dem opp :P[/quote']

OJ - kanskje det er derfor jeg (tilsynelatende) har så lite penger på konto - at banken bare skjuler kapitalen min for meg, sånn at jeg ikke skal bruke den opp.

Om så om 20 år popper det plutselig en dag opp et par mill på kontoen - "taaadaaaa - her er vi! " :ler:

*krysser fingrene*

Gjest Catwoman
Skrevet

Jeg har ikke fått mine enda.

Men de kommer snart håper jeg... :-)

Skrevet

ingen ekstra penger på min konto enda.

Gjest Spacegirl
Skrevet

Jippi :hoppe:

Jeg fikk skattepengene i dag. Og det ble endel også, over 10000 kroner :)

Skrevet

Kom meg inn i banken nå, og der var ingen skattepenger i alle fall. Nå haster det ikke for min del å få dem da, skal nok klare meg over helga på feriepengene :-) (og helst litt lenger også, har jo ikke begynt på ferien enda, så feriepengene bør vare en stund...)

De kommer vel over helga da.

Men så kjekt om banken hadde gjemt unna litt ja, og gitt dem til meg sånn overraskende om en tund. Helt ikke om 20 år da, heller sånn mer at de hadde gjemt påde dem de siste 20 årene, og kom med dem nå :) (For jeg har lyst å flytte, og da helst kjøpe, og da må man ha penger)

Men skattepenger: Noen har fått dem, noen fikk idag, og noen får over helga.

Skrevet

Jeg mente: Noen har fått dem, mange får dem i morgen, og noen vil få dem over helga. Jeg håperå få mine i morgen :)

Skrevet

Mine kom på konto igår :-) JIIIPPPI.

Skrevet

Jeg har fått mine også, så nå blir det nytt kamera på meg! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...