AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Del Skrevet 24. april 2020 Jeg har hatt en kul på høyre overarm over litt tid. Aner ikke hvor lenge. Den er stor nok til at den stikker ut fra armen, den er smertefri og sitter i muskelen. Den er også hard. Etter en del googling, virker det sannsynlig at det er bløtvevssarkom. Hvem har hatt dette? Hvordan var forløpet fra du kontaktet lege til du fikk operasjon? Jeg skal til fastlegen på tirsdag. Har to små unger og er livredd, kjenner jeg... Anonymkode: bd117...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #2 Del Skrevet 24. april 2020 Jeg har ingen erfaring med dette, men vil bare minne om at det som regel er de farlige tingene som dukker opp ved googling - og at det veldig sjeldent representerer sannsynligheten for at det er nettopp dette som er i veien. De samme symptomene man får ved en slik bløtvevssvulst kan være mange andre ting også, og det er myye oftere noe annet: for eksempel en godartet svulst, en cyste, abscess, hematom osv. ❤️ Håper du klarer å hvile tankene litt i helgen! Anonymkode: cdde0...e91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Del Skrevet 24. april 2020 Jeg har hatt en sjelden form for bløtvevssarkom. Har operert, og hadde ingen annen behandling enn det. Jeg ventet to måneder på operasjon. I mellomtiden skjedde det lite. Jeg er fortsatt frisk. Går jevnlig til kontroll. Sannsynligvis er det noe helt annet. Klem❤️ Anonymkode: c01e3...bee 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #4 Del Skrevet 24. april 2020 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har ingen erfaring med dette, men vil bare minne om at det som regel er de farlige tingene som dukker opp ved googling - og at det veldig sjeldent representerer sannsynligheten for at det er nettopp dette som er i veien. De samme symptomene man får ved en slik bløtvevssvulst kan være mange andre ting også, og det er myye oftere noe annet: for eksempel en godartet svulst, en cyste, abscess, hematom osv. ❤️ Håper du klarer å hvile tankene litt i helgen! Anonymkode: cdde0...e91 Jeg er klar over at godartede svulster er vanligere, så håper jo at det er det. Men har nok en tendens til å overtenke😅 Uansett er kulen hard, og jeg kjente den igjen i slik sarkomer er beskrevet. Så blir en jo alltid redd for å måtte dø fra ungene og mannen da... Skal prøve ikke å bekymre meg. Takk for svar! Anonymkode: bd117...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Del Skrevet 24. april 2020 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt en sjelden form for bløtvevssarkom. Har operert, og hadde ingen annen behandling enn det. Jeg ventet to måneder på operasjon. I mellomtiden skjedde det lite. Jeg er fortsatt frisk. Går jevnlig til kontroll. Sannsynligvis er det noe helt annet. Klem❤️ Anonymkode: c01e3...bee Svaret ditt gir håp ❤️ Tusen takk! Håper jeg fort får svar på hva slags kul jeg har. 🤞 Anonymkode: bd117...31f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #6 Del Skrevet 28. april 2020 Ts her. Jeg var hos fastlegen i dag og fikk undersøkt kulen gjennom ultralyd. Den var kapslet og så ut som en fettkul. Legen satte meg opp til å fjerne den hos han om en knapp måneds tid. Jeg føler meg veldig lettet 😊 Anonymkode: bd117...31f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2020 #7 Del Skrevet 28. april 2020 Jeg skulle faktisk til å nevne fettkul selv, før jeg så det siste innlegget. Fettkul er ofte grunnen til kuler i huden. Uansett er det bra at du kom deg til legen,det er alltid det riktigste og viktigste å gjøre. Godt å høre at det ikke var noe alvorlig. Anonymkode: c7ff4...a5b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå