AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #1 Skrevet 24. april 2020 Jeg ønsker å hylle regjeringen for å ha innført drakoniske tiltak ikke sett siden krigens dager. De har reddet meg fra corona-influensaen ved å ødelegge: Mitt livsgrunnlag Min jobb Min inntekt Mitt ekteskap Min familie Min sosiale helse Min bevegelsesfrihet Mine rettigheter Takk igjen kjære regjering. Jeg er glad dere tok grep når årets influensa kom til landet. Anonymkode: 222a6...be0 16
Supernova17 Skrevet 24. april 2020 #2 Skrevet 24. april 2020 Jeg skjønner at du er fortvilet, men du burde kanskje ikke bare skylde det på regjeringen? Hva hadde du gjort annerledes dersom du var en del av regjeringen? 25
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #3 Skrevet 24. april 2020 Corona er ikke influensa. Det er ikke regjeringens feil at det dukket opp et Korona virus. Hvordan du takler livet ditt kan du kun skylde på deg selv. Anonymkode: 8634f...6dd 46
Mezzosoprena Skrevet 24. april 2020 #4 Skrevet 24. april 2020 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å hylle regjeringen for å ha innført drakoniske tiltak ikke sett siden krigens dager. De har reddet meg fra corona-influensaen ved å ødelegge: Mitt livsgrunnlag Min jobb Min inntekt Mitt ekteskap Min familie Min sosiale helse Min bevegelsesfrihet Mine rettigheter Takk igjen kjære regjering. Jeg er glad dere tok grep når årets influensa kom til landet. Anonymkode: 222a6...be0 Oh well... 15
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #5 Skrevet 24. april 2020 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å hylle regjeringen for å ha innført drakoniske tiltak ikke sett siden krigens dager. De har reddet meg fra corona-influensaen ved å ødelegge: Mitt livsgrunnlag Min jobb Min inntekt Mitt ekteskap Min familie Min sosiale helse Min bevegelsesfrihet Mine rettigheter Takk igjen kjære regjering. Jeg er glad dere tok grep når årets influensa kom til landet. Anonymkode: 222a6...be0 Vær så god. Anonymkode: e4310...6ba 7
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #6 Skrevet 24. april 2020 Skulle ønske regjeringen snart tok fra enkelte Internett. Anonymkode: 9f7c1...6eb 34
Krantz95 Skrevet 24. april 2020 #7 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Skulle ønske regjeringen snart tok fra enkelte Internett. Anonymkode: 9f7c1...6eb Bare de ikke tar nettet fra meg er det greit.
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #8 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Corona er ikke influensa. Det er ikke regjeringens feil at det dukket opp et Korona virus. Hvordan du takler livet ditt kan du kun skylde på deg selv. Anonymkode: 8634f...6dd Nei, men det er regjeringen som bestemmer hvordan man som samfunn skal reagere på et virus. Anonymkode: cef30...990 3
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #9 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å hylle regjeringen for å ha innført drakoniske tiltak ikke sett siden krigens dager. De har reddet meg fra corona-influensaen ved å ødelegge: Mitt livsgrunnlag Min jobb Min inntekt Mitt ekteskap Min familie Min sosiale helse Min bevegelsesfrihet Mine rettigheter Takk igjen kjære regjering. Jeg er glad dere tok grep når årets influensa kom til landet. Anonymkode: 222a6...be0 Ble virkelig din sosiale helse, ditt ekteskap OG familien din ødelagt av å være hjemme i seks snaue uker...? MED bevegelsesfrihet og dagpenger? Jau jau. Anonymkode: cc1c5...c8b 39
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #10 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Skulle ønske regjeringen snart tok fra enkelte Internett. Anonymkode: 9f7c1...6eb Ja, vi kan begynne med deg. Når passer det at montør fra bredbåndsselskapet kommer og tar det ned? Anonymkode: cef30...990 5
Hr. Aktiv Skrevet 24. april 2020 #11 Skrevet 24. april 2020 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å hylle regjeringen for å ha innført drakoniske tiltak ikke sett siden krigens dager. De har reddet meg fra corona-influensaen ved å ødelegge: Mitt livsgrunnlag Min jobb Min inntekt Mitt ekteskap Min familie Min sosiale helse Min bevegelsesfrihet Mine rettigheter Takk igjen kjære regjering. Jeg er glad dere tok grep når årets influensa kom til landet. Anonymkode: 222a6...be0 Hele verden holder på med dette unntatt Sverige og England. Flytt dit. 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #12 Skrevet 24. april 2020 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ønsker å hylle regjeringen for å ha innført drakoniske tiltak ikke sett siden krigens dager. De har reddet meg fra corona-influensaen ved å ødelegge: Mitt livsgrunnlag Min jobb Min inntekt Mitt ekteskap Min familie Min sosiale helse Min bevegelsesfrihet Mine rettigheter Takk igjen kjære regjering. Jeg er glad dere tok grep når årets influensa kom til landet. Anonymkode: 222a6...be0 Ikke rart ekteskapet blir ødelagt så sur og negativ som du er. Jeg har ikke orket å være i hus med deg i denne tiden heller, så det forstår jeg godt. Vi har det forresten fantastisk, selv med litt mindre penger. Blir ikke noen dyr ferie til utlandet så vi går kanskje i pluss når alt skal sees under ett. Anonymkode: 8d802...33e 14
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #13 Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker said: Nei, men det er regjeringen som bestemmer hvordan man som samfunn skal reagere på et virus. Anonymkode: cef30...990 Har du lagt merke til forskjellen på Norge og Spania? Eller Norge og søramerikanske land? Eller Kina for den saks skyld? Spørrelek: Hva får vi i Norge som de fleste i disse andre landa ikke får? Både av frihet og penger? Pluss helsehjelp. I tllegg er vi 5 millioner mot hvor mange millioner de er. Tror du skal være glad du bare overlever og at det skjer i Norge av alle andre steder. Anonymkode: 8634f...6dd 6
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #14 Skrevet 24. april 2020 5 minutter siden, Krantz95 skrev: Bare de ikke tar nettet fra meg er det greit. 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, vi kan begynne med deg. Når passer det at montør fra bredbåndsselskapet kommer og tar det ned? Anonymkode: cef30...990 Dere er nok først på lista der, kan jeg se i min krystallkule! Anonymkode: 9f7c1...6eb 1
Krantz95 Skrevet 24. april 2020 #15 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dere er nok først på lista der, kan jeg se i min krystallkule! Anonymkode: 9f7c1...6eb Skummelt. Er du tilfeldigvis venn med diktaturstyret i Kina som overvåker alle? 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #16 Skrevet 24. april 2020 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har du lagt merke til forskjellen på Norge og Spania? Eller Norge og søramerikanske land? Eller Kina for den saks skyld? Spørrelek: Hva får vi i Norge som de fleste i disse andre landa ikke får? Både av frihet og penger? Pluss helsehjelp. I tllegg er vi 5 millioner mot hvor mange millioner de er. Tror du skal være glad du bare overlever og at det skjer i Norge av alle andre steder. Anonymkode: 8634f...6dd Forskjellen mellom Norge og land som Spania og Italia er befolkningstetthet, en levemåte som gjør at mange i disse landene lever tettere sammen enn man typisk gjør i Norge, og en rekke andre forskjeller. Det er også forskjeller når det gjelder antibiotikaresistens, som fører til langt flere farlige sekundærinfeksjoner som ikke kan behandles. Antibiotikaresistente bakterier er heldigvis ikke et stort problem i Norge ennå. Poenget er at den friheten og de pengeressursene du beskriver ikke vil vare så lenge med full nedstengning. Det er en grunn til at man har hatt disse ressursene, det er et produktivt næringsliv, som det nå er slutt på. Faller Norge, så er overlevelse heller ingen garanti for noen, heller ikke i Norge. Anonymkode: cef30...990
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #17 Skrevet 24. april 2020 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dere er nok først på lista der, kan jeg se i min krystallkule! Anonymkode: 9f7c1...6eb Montøren er allerede på vei. Hilsen ditt bredbåndsselskap. Anonymkode: cef30...990 1
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #18 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, Krantz95 skrev: Skummelt. Er du tilfeldigvis venn med diktaturstyret i Kina som overvåker alle? Det kan jeg nok dessverre ikke fortelle deg. Anonymkode: 9f7c1...6eb 3
Silva Pluvialis Skrevet 24. april 2020 #19 Skrevet 24. april 2020 Det er veldig trist at du har mistet både jobben og inntekten din, og at dere sliter som familie. Men, hvordan har familien din blitt ødelagt av tiltakene? 4
AnonymBruker Skrevet 24. april 2020 #20 Skrevet 24. april 2020 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Montøren er allerede på vei. Hilsen ditt bredbåndsselskap. Anonymkode: cef30...990 Nååå såååå suuuuur og bitter da..... Anonymkode: 9f7c1...6eb
Anbefalte innlegg